LCD או פלזמה צריכה עזרה... עם מסכי LED תודה!

  • פותח הנושא פותח הנושא ju5t_me
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ju5t_me

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם!
אני חדשה בפורום הזה ואני ממש צריכה עזרה שלכם.
אני רוצה לקנות מסך LED "37 או 40״ המחירים בשמיים ואני לא מבינה בזה כלום,
אם מישהו יוכל לתת לי כמה קריטריונים עיקריים עליהם צריך להתמקד כשקונים טלוויזיה
אני מאוד הודה לו!!!

תודה מראש!
ביי בינתיים....
 

שלום, מה התקציב שלך?
 
שאת רוצה לקנות טלוזיה את צריכה לסים לב לפרטים כאלו:
1. מה התקציב שאני מכונה לסים ומה הטלוזיה הטובה ביותר ערוי לא עבור הכיס של המוכרים
2.אתה צריכה לבת במרחק מן הטלוזיה שאת יושבת בבית ולצפות בסרטים ותכניות שאת רואה בבית הן SD ועם יש HD ואפילו משחקים.
3..את צריכה לראות מה תנאי התאורה שלך והאם מתאים לך פלזמה LED או אפילו LCD ...
אני לא יסבר עכיו למה כול אחד מתאים עם את רוצה הסברים פני עלי לסקייפ הזה MATAN6589884
4.מה את מצפה מהטלוזיה... איכות טובה בSD תכניות רגילות יס הוט כבלים ומשחקיPS2
או WII שזה משודר בSD או שאת בכלל מתכוונת לצפות רוב הזמן בסרטי FUL HD או משחקים ב1080P
או אפילו PS3 או אקס בוקס שזה גם חשוב בגלל האינםפוט לאג
קיוצר תגידי לי מה הדרישות שלך ונעזור לך בהצלחה ושבוע טוב
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור