פלזמה צריך עזרה - פנסוניק 58 או LG 60 ??

  • פותח הנושא פותח הנושא izaki
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

izaki

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,
אודה מאד על עזרתכם.
אני מתלבט בין שני מסכי פלסמה:
הראשון – 60" 550 LG, השני- פנסוניק "58 10 .
שניהם בסביבות 13,000 ₪.
מה דעתכם ? או אולי הצעות אחרות ?
חן חן על התייחסותכם,
איציק.:מבולבל:
 

מה מרחק הצפייה שלך מהטלווזיה מה התכנים אשר תתיראה תתיראה הרוב SD
או HD תתחבר מממיר HD תן קצת יותר פרטים כדי שיכלו לעזור לך וכדי לדעת מה יותר טוב תצריך ללכת לחנות ולראות את שתי המוצרים ולהחליט מה יותר מוצא חן בעניך בסוף החלטה בידך
 
2 אינצ' בגדלים האלה זה לא קריטי, לא תשים לב להבדל בגודל.
לא כתבת איזה דגם של פנסוניק
מחירים של זאפ לא תמיד נכונים, בדקת מחירים בחנויות?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור