צריך עזרה דחוף קצת ..אם כדי לשנות את ההזמנה?

  • פותח הנושא פותח הנושא avilevi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

avilevi

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
התלבטתי היום בין 2 טלווזיות של סוני


Sony KDL50W685 LED ‏50 ,במחיר של 5,000 ש"ח עם 4 שנות אחריות יבואן
לבין
Sony KDL50W805 ,במחיר של 5,400 ש"ח גם אותה אחריות


הזמנתי את הKDL50W805 כי הבנתי לפי המוכר שהיא דגם יותר חדיש.


עכשיו ראיתי בזאפ שהKDL50W685 נימכרת בזאפ ב5,950 ש"ח.


והKDL50W805 נימכרת ב5,720 ש"ח.


איך זה שהדגם הישן עולה יותר מהיקר?


מה אתם אומרים ?כדי לשנות את ההזמנה ל50w685, או שלהישאר את ההזמנה של 50w805?


המון תודה לעוזרים


ובלי קשר למחיר איזה טלווזיה עדיף?
 

התלבטתי היום בין 2 טלווזיות של סוני


Sony KDL50W685 LED ‏50 ,במחיר של 5,000 ש"ח עם 4 שנות אחריות יבואן
לבין
Sony KDL50W805 ,במחיר של 5,400 ש"ח גם אותה אחריות


הזמנתי את הKDL50W805 כי הבנתי לפי המוכר שהיא דגם יותר חדיש.


עכשיו ראיתי בזאפ שהKDL50W685 נימכרת בזאפ ב5,950 ש"ח.


והKDL50W805 נימכרת ב5,720 ש"ח.


איך זה שהדגם הישן עולה יותר מהיקר?


מה אתם אומרים ?כדי לשנות את ההזמנה ל50w685, או שלהישאר את ההזמנה של 50w805?


המון תודה לעוזרים


ובלי קשר למחיר איזה טלווזיה עדיף?

ברור בלי לחשוב ה w805 היא חדשה שנת יצור 2014 עם פאנל מדהים וחדות
אני ראיתי אותה בחנות רציתי לקנות אותה אבל אני רציתי 55 אינץ
ודבר שני מה שהזמנת היא 200HZ וה w805 עם 400HZ
לפי דעתי w805
 
אני הזמנתי את הw805, אבל אמרו לי שהתמונה בw685 יותר טובה ,זה נכון ?
 
אחי תקרה את זה
http://www.hdtvtest.co.uk/news/sony-kdl47w805a-201307043162.htm
וגם את
http://www.hdtvtest.co.uk/news/kdl50w829b-201403023650.htm
סתכל על התאריך שיצא הסקירה בכול אחד
 

אני גם מעוניין לקנות את ה-W805. לא הצלחתי למצוא חנות שתמכור לי בפחות מ5700ש״ח.
איפה קנית ב-5400ש״ח?
מאוד אודה לכל מי שיכול לכוון אותי, עם עדיפות לחנויות באזור הצפון.

אפשר גם לשלוח בפרטי.

תודה!
 
אני גם מעוניין לקנות את ה-W805. לא הצלחתי למצוא חנות שתמכור לי בפחות מ5700ש״ח.
איפה קנית ב-5400ש״ח?
מאוד אודה לכל מי שיכול לכוון אותי, עם עדיפות לחנויות באזור הצפון.

אפשר גם לשלוח בפרטי.

תודה!

גם אני מתעניין בדגם W805 של סוני אבל הכי זול מצאתי ב- 5800 עם אחריות 4 שנים של ישפאר.
איפה מוכרים ב-5400 עם אחריות 4 שנים של ישפאר? אשמח לשמוע כי אני רגע לפני רכישה.

עוד שאלה - איך הדגם הזה בהשוואה לסמסונג F6400 46 אינץ' ? דגם ישן יותר אז אפשר להשיג ב- 4500.. ההבדל במחיר בים הדגמים משתלם?
 
W805. מסך מעולה :בעד::בעד:
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור