צריך לקבל החלטה עד מחר CV500 OR AV500pg

  • פותח הנושא פותח הנושא pokino
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

pokino

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
מדובר על שניי הדגמים של טושיבה בגודל של 32 אינץ שאני קונה אותם ישירות מניופאן

הייתרון של ה AV500 זה שהוא דגם ארופאי מיוצר באנגליה עם כניסת סקארט

הCV500 הבנתי שסדרת C יותר טובה מהטושיבה זהו דגם חדש שעוד לא נתקלתי בו בארץ כנראה שרק עכשיו מתחילים לייבא את הדגם הזה, אך הוא מיוצר באינדונזיה
זה המפרט שלו # 32-inch "Power Meta Brain" LCD TV
# WXGA (1,366x768) High Resolution Panel
# 15,000:1 Dynamic Contrast Raio
# 1,100:1 Panel Contrast Ratio
# 500cd/m2 Brightness
# 10-bit Video Processing
# HD1080p Ready (Support 60Hz/50Hz/24Hz) via HDMI
# 9ms High Response Rate
# 178o Wide Viewing Angle
# Ambient Light Sensor
# Intelligent Backlight Control
# 3D Colour Management
# 3 x HDMI Inputs
# REGZA Link (HDMI CEC)
# WXGA/SXGA PC Signal Compatible
# SRS WOW Surround Sound System
# Picture-in-Picture (1-Tuner)
# NICAM & Multi-system

AV500 זה דגם שאנשים פה מכירים רק שהגרסה האנגלית בה עם חיבורי סקארט
איזה דגם לדעתכם עליי לקחת והאם יש המלצה אחרת לדגם שניופאן מיבאת בגודל של 32 אינץ ,את ה CV500 אין בגרסה הארופאית,והם אומרים שהוא המחליף של ה C3500 כי זה הדגם שביקשתי מהם בהתחלה (C3500) אך קשה לי למצוא עליו מידע אוליי כי הוא חדש ולכן קצת מפחיד שאין ביקורות חוץ ממה שיש באתר אבל זה שייך ל 42 אינץ.

אשמח לעזרה כי עליי להחליט מהר תודה רבה !
רוב הצפיה שלי היא בשידורי כבלים וסרטים ב DVD מחשב
 

תכנאי

תקח את הדגם עם הסקארט.בצפייה בשידורים רגילים לא רואים טוב אם אין כניסת 21 פינים
 
כן אבל מצד שני סדרה A נחשבת לפחות טובה מסדרת C...
 
שאלה טובה... אני בכל זאת הייתי נוטה לכיוון סדרת ה- CV
יש לך אפשרות לצפות בהם במציאות? אולי באולם תצוגה של ניופאן?
 

תקח את הדגם עם הסקארט.בצפייה בשידורים רגילים לא רואים טוב אם אין כניסת 21 פינים

רגע אז בטלוויזיות שאין בהן סקארט לא רואים טוב שידורי טלוויזיה? חשבתי שאם יש HDMI זה אפילו יותר טוב.
 
למעשה HDMI הכי טוב (קיים רק בממירי HD), אבל בין החיבורים האנלוגיים, סקארט שמעביר אות RGB, נחשב לאיכותי ביותר.
בכל מקרה, לאור איכות השידורים בארץ, ההבדלים בין S-VIDEO ל- RGB אינם כה דרמטיים.
 
אה, אז בעצם HDMI יותר איכותי, ממיר HD אפשר לקבל חינם מהחברה, ככה שעדיף לו לרכוש את ה-cv500 ולחבר דרך HDMI ככה יוצא לו יותר טוב.
 

אין לי דרך לראות את זה בתצוגה כי הגרסה הארופאית זה יבוא מיוחד שאיכשהו היא השיגה אחד אחרון ו הCV500 זהו דגם חדש שרק הגיע...
מצד אחד קורן לי עיניין הסקארט ומצד שני ה CV500 תומך ברזולוציה של 1080P
כך שאני חושב על כיוון העתיד של עוד שנה מעכשיו אני אזדקק לזה ואוכל לראות דרך HDMI

זוהי בחירה קשה מה עדיף לדעתכם ? ולדעתך ליאור מה עדיף לקחת מדגמי ה32 של טושיבה
ואם יש משמעות לזה שזה מיוצר באינדונזיה ולא בארופה,סך הכל גם הדגם של ה42 שבדקתם באתר הוא גם אינדונזי ולא ארופאי להערכתי לא? ואמרתם שרואים בו טוב..
 
כל היצרנים מייצרים היום בארצות אסיה, אין משמעות גורפת לארץ הייצור, כל מוצר לגופו.
תמיכה ברזולוציית 1080P אין פרושה שהמסך מציג את הרזולוציה הזו (כמו במסכים עם רזולוציית 1080P), אלא שהמסך מסוגל לקבל את האות הזה ולהמיר אותו לרזולוציה הטבעית שלו (720P).
 
ובכל זאת איזה דגם לקחת ? CV500E או AV500PG ?
 

תשמע אם יש לך כוונה לחבר עם HDMI אז לפי דעתי בהחלט עדיף ללכת על ה CV.
 
hdmi אני מאמין שאשתמש בעתיד אבל בזמן הקרוב אהיה עם שידורים רגילים של הוט
 
כמסך כולל, ה- CV איכותי יותר.
ואם תרגיש צורך לשפר במעט את אות הטלוויזיה, תוכל לרכוש במחיר של כ- 500 ש"ח טרנסקודר שממיר בין סקארט RGB אל כניסת קומפוננט במסך.
 

גם בשידורים רגילים של הוט לדעתי אפשר לעבוד עם ממיר HD אין שום קשר. תזמין את הממיר רק בשביל חיבור ה-HDMI ואז בטוח תראה טוב יותר ב-cv500.
בשביל מה לבזבז 500 שקל על טרנסקודר שאפשר לקבל חיבור טוב יותר ועוד בחינם.
 
אפשר לקבל ממיר HD בחינם גם אם לא הזמנת חבילת HD של הוט ?
 
בטח כל מה שצריך לעשות זה להגיד להם שקיבלת דיל יותר טוב ביס ואם הם לא מוכנים אתה עובר. אני עשיתי את זה ל-yes וקיבלתי אינטרנט במהירות כפולה אם אני לא טועה, ועוד מספר ערוצים ללא תוספת תשלום ואם אני לא טועה אפילו הורידו לי במחיר אבל אני לא בטוח זה היה לפני יותר משנה. אני מכיר אנשים שהצליחו לסחוט גם יותר.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור