צריך חוות דעת על טושיבה 42 אינץ...

  • פותח הנושא פותח הנושא treinx
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

treinx

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
טלויזיה "LCD 42 מסדרת REGZA של TOSHIBA דגם: 42A3500

איך הדגם הזה?

זה נכון שיש בעיה לחבר את הכבלים YES ?
 

דגם מוצלח למדי. יש באתר סקירה של ה 37" מאותה סידרה, שווה לך לבדוק את זה. אין כל בעיה להתחבר ליס או הכבלים, אלא אם כן אתה מעדיף להשתמש בחיבור סקארט, שחסר בדגם. במקרה זה אתה יכול ללכת על 42A3500PG שמכיל חיבור כזה.
 
אין לי בעיה להשתמש ב-S-video
אבל קראתי תגובה בזאפ שיש בעיה בקליטת שידורי YES ב-S-vide


התגובה בזאפ :
מכשיר מעולה. ממליץ מאוד. מסגרת מט לא מחזירה עור וזה נוח כאשר רואים טלוויזיה עם עור דלוק. במידה ולא רוצים לתלות על הקיר, יש מתקן שולחן שמסתובב ימינה ושמאלה לזוית 15 מעלות. מאוד נוח אם משנים מיקום ישיבה בסלון.

יתרונות:
מסגרת מט.
תמונה מצויינת עם חיבור COMPONENT מ DVD.

חסרונות:
אין שקע SCART
יש בעיה בקליטת שידורי YES דרך S-VIDEO, פשוט רואים שחור לבן
 
דגמי ה A של טושיבה בינוניים מאוד.
תבקש את ה C / או חברות אחרות.
A גרסת כניסה עם ניגודיות בינונית מאוד.
לא כדאי.
מנסיון:(
 

גם ב A וגם ב C ב 42 הניגודיות נמוכה יותר מ ה37 אינץ
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור