צריך בבקשה עזרה עם הפלאזמה שלי Q91

  • פותח הנושא פותח הנושא oralufi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

oralufi

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
1
שלום לכם
יש לי פלאזמה מסוג סאמסונג Q91

עכשיו רואים בא באמת יפה

אבל שאינ רואה כדורגל משום מה בכדורים ש"טסים" לגובהה בעוצמה הכדור פשוט מתחיל להשתגע ,זה נראה כאילו הוא נמרח ומשאיר שובל כזה משהו מאוד מוזר

חשבתי שזה נובע מהממיר אז החלפתי ממיר לממיר מקליט של HOT ועדיין הבעיה לא נפתרה

הממיר מחובר לטלוויזיה עם 3 כבלים ( צהוב אדום לבן)
חשוב לציין שהחיבור הצהוב זה כבל מסוג קוואקס



אשמח לקבל פתרונות
 

חיברתי גם עם SVideo

ועדיין הכדור פשוט נמרח שהוא עף לגובהה
אני יכול לדברוש מטכנאי של סם ליין להגיע עליי
כי זאת לא נראת לי כמו בעיה של חיבורים?
 
תנסה גם לבטל את כל ההגדרות של מעבד התמונה, זה גם יכול לעזור
 

עשיתי הכול :(

אפילו שיחקתי עם ההגדרות של הלבן וכל מיני דברים כאלה פשוט כלום לא משנה את זה

יש לי אפשרות לדרוש מהם תיקון/פיצוי או משהו דומה?

או לפחות טכנאי מוסמך שיבוא לבדוק את זה?
 
נסה לצלם את התופעה.
אם זה חמור אז יש עילה לטכנאי.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור