צריבת דיסקים HD ו 3D עזרה בבקשה??!!

  • פותח הנושא פותח הנושא wesamm
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

wesamm

חבר אתר
הודעות
14
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב.
אני מקווה שהגעתי למקום הנכון אם לא אני מצטער ומבקש שתכוונו אותי למקום הנכון.

אני רכשתי טלויזיה 9705פיליפס שתומכת 3D עם blurayPD7500 כולל ערכת תלת מימד עם משקפיים פיליפס חדש אתמול .
שאלתי לכבודכם .
הורדי את אווטר ואת המסע אל בטן האדה תלת מימד . הורדתי אותם הראשון 2 קבצי ראר והשני 4 קבצי ראר אז מה האלה .
איך אני יכול לצרוב אותם במחשב שאני יכול לראות אותם בטלוויזיה יש לי במחשב כרטיס מסך שתומך 3D .
ותוכנת Nero StartSmart .
מבקש עזרה .
ומאוד אודה לכם.
 

RAR זה קובץ דחוס, בדומה ל- ZIP.
תוריד תוכנת RAR ותוציא את הקבצים מדחיסה.
 
וויסאם, תוריד את התוכנה הזאת: http://download.cnet.com/WinRAR-32-bit/3000-2250_4-10007677.html?tag=mncol;1

ובעזרתה תפתח את הקבצים, ותראה איזה סוג קבצים יש ב RAR ותגיד לנו, כדי שנוכל לעזור לך באיך להמשיך מכאן.

וברור לך שאתה צריך צורב בלו ריי בשביל זה כן ?
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור