צפייה ב-3D על מסך HD רגיל...

  • פותח הנושא פותח הנושא dakos
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dakos

חבר אתר
הודעות
18
מעורבות
0
נקודות
1
לפי מה שאני קראתי עד עכשיו, הבעיה היא בסנכרון התמונה עם המשקפיים ולא במסך עצמו, השאלה שלי היא אם קיים נגן או תוכנת מחשב שיודע לעשות סנכרון כזה?
 

צריך קודם כל עיבוד תמונה מתאים, זמן תגובה מספק במסך (למנוע זליגת ערוצים) ואז משדר אלחוטי למשקפיים.
 
יש לי philips 52pfl5704d עם זמן תגובה 3ms, אני מניח שעיבוד תמונה ניתן לעשות במחשב ואליו גם לחבר את המשדר האלחוטי של המשקפיים, עד כאן נכון?
 
אני לא מכיר עדיין פיתרון כזה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור