צהוב שהופך ירוק בהפעלת ה DVD -- עזרה דחופה.

  • פותח הנושא פותח הנושא benelirr
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

benelirr

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב,
קניתי בשעה טובה את הפנסוניק PV80. ואכן ההמלצות מקיימות את אשר הבטיחו. יש לי בעייה כאשר אני מקרין משהו באמצעות ה DVD (מחובל למסך באמצעות קומפוננט - RCA X 3), רוב הצבעים ובמיוחד הצהובים הופכים לירוק ומתקבלת תמונה ממש לא יפה, שלא נדבר על כך שהצבעים לא אמיתיים.
האם מישהו נתקל בבעיה זו בעבר? האם זה קשור לסוג החיבור? הממיר של HOT מחובר למסך ב SCART ל -S-VIDOE.
יש לציין שזה קורה רק בהקרנות דרך ה DVD.

תודה.:)
 

תתחדש,

תבדוק הגדרות קומפוננט ב- DVD.
 
אולי בגלל שהכבל הוא RCA רגיל? למרות שאצלי זה עובד טוב

כמו כן, כמו שליאור אמר, תוודא שה - DVD מכוון על פרוגרסיב ותראה אם יש שיפור.

בהצלחה
 
מה רע בירוק?
לדעתי החוט האדום מנותק.נסה להחליף כבל עם שמירה על סדר הצבעים ,ירוק ,כחול, אדום.
שים לב שהירוק תמיד ראשון כמו מכבי חיפה.:D
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור