C cujo חבר מתחיל הודעות 2 מעורבות 0 נקודות 0 5/9/12 #1 רכשתי c7000, שידרגתי ל es6200 ועכשיו ממש לא מרוצה - למישהו פה יש טלפון/אימייל של סמסונג ישראל? כן, כבר בדקתי באתר שלהם... תודה רבה, CUJO
רכשתי c7000, שידרגתי ל es6200 ועכשיו ממש לא מרוצה - למישהו פה יש טלפון/אימייל של סמסונג ישראל? כן, כבר בדקתי באתר שלהם... תודה רבה, CUJO