פסים בהירים לאורך המסך

  • פותח הנושא פותח הנושא pini2512
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

pini2512

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
1
ליאור היקר שלום רב! היה לי מסך של סמסונג גודל 40 אינץ דגם s81 והחליפו לי אותו פעמיים ועכשיו יש לי את הדגם החדש a450 40 אינץ וגם אותו החליפו לי פעמיים מסיבות של שבר ופיקסלים שרופים בשתי הדגמים. אני מחובר ליס בממיר יס מקס ויש לי פסים לאורך המסך והם ממש בהירים שרואים אותם בקושי במצבי צבע מסוימים ובממיר רגיל השחור הגדול זה לא מופיע וגם שאני מחבר מצלמת וידאו ודיוידי זה לא מופיע, וניסיתי כבל sוידאו עם סקארט s עם s וזה מראה יותר חזק וכרגע זה מחובר עם הכבלים הפשוטים הצבעוניים וזה מראה הכי נורמלי וגם החליפו לי ממיר פעם אחת וזה לא עזר.האם נתקלת בתופעה כזאת? לחוות דעתך אודה.שאני מחבר כבל s עם s הגוון של הצבע השחור נחלש ורואים את הפסים גם בתמונה השחורה בין מעבר הערוצים.
 

שלום,
קודם כל, ישנם כאן בפורום עוד חברים יקרים שיכולים לעזור... לא רק אני.
מן הסתם הבעיה קשורה לחיבור עם הממיר, אולי ישנה בעית הארקה עם הדגם הזה והמסך שלך.
תבדוק עם יס גם את נושא GROUND LOOP.
אין כניסות סקארט בטלוויזיה?
 
לא אין לי חיבור סקארט מאחורה
 
בדקת לגבי מה שציינתי?
 

עדין לא בדקתי !

עדין לא בדקתי אני יבדוק את הנושא הזה כבר ביום ראשון,תודה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור