פמסוניק TH42PH10 או TH42PS10

  • פותח הנושא פותח הנושא amithochman
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

amithochman

חבר אתר
הודעות
39
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם אני כותב פעם ראשונה בפורום.
התרשמתי מאוד מרמת הידע והמקצועיות של אנשים פה
והנה שאלה ראשונה... וחשובה...
אני עומד בפני החלטה חשובה.
יש לי אפשרות לרכוש ישירות מיורוקום "מוניטור"פנסוניק TH42PS10 עם רמקולים בחינם ותוספת של כרטיס HDMI במחיר 800 שקל כלומר במחיר כולל של 4800.
לעומר זאת יש לי אפשרות לקנות פנסוניק TH42PH10 שהיא כאמור טלוויזיה ממש HDR במחיר של 7000 ש"ח.
מה כדאי????????? אם אני מוסיף את הכרטיס האם הטלוויזיה הופכת ל מעין HDR או שהיא פשוט תוכל לקבל HD אבל תוריד רזולוציה לרמה לא מספקת...???
הייתי שמח לעזרה והמלצות.
עמית.ה
 

שלום וברוך הבא.
אם תצפה בכתבת הוידאו "איך לא ליפול ברכישת מסך פלזמה או LCD" תראה שלקראת הסוף, אנחנו מדברים על מודול HDMI שניתן להוסיף אותו למסך שאינו HD.
מה שקובע זו הרזולוציה בפועל, לכן, דגם ה- PS10 ידע לקבל את אות ה- HD אבל ינחית אותו לרזולוציה הנמוכה יותר של המסך.
 
קודם כל תודה על התשובה המהירה...
אז מה בכל זאת אתה ממליץ? שווה עוד 2000 שקל לדעתך?
אני מקבל את הרושם שעדיף לוותר על ה PS10...
בנוסף האם הפנסוניק PH10 הוא דגם מומלץ?
עמית
 
נערך לאחרונה ב:
אם אתה רוצה "שקט" לשנים הקרובות ומתכנן להנות משידורי HD מתי שהוא אז בוודאי ששווה את ההפרש.
 

ובאופן כללי מה לגבי פנסוניק PH10? מסך ראוי עבור 7000 שח" או שאולי יש המלצות אחרות בשביל התקציב הזה???
 
זה מחיר מצויין עבור פלזמה בגודל כזה, המתחרים האחרים הם סמסונג Q91 או פלזמה של LG
 
המון תודה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור