פלזמה TH50PH10 צריך תשובה בקשר לממיר HD HOT

  • פותח הנושא פותח הנושא rosomer100
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

rosomer100

חבר אתר
הודעות
26
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,
עוד שבוע יבואו לחבר לי את הממיר החדש של הוט ה - HD
בהגדרות HD איזה רזולוצייה כדאי לי להשים אני רוצה שגם יראו הכי טוב בשידורים sd וגם ב HD ? כדאי לי להשים ב 720p או ב AUTO או ב 1080i אני רוצה שיראו הכי טוב ב SD וגם ב HD
איזה רזולוצייה אני צריך להשים ?

תודה
 

נערך לאחרונה ב:
או 720P או 1080I, פשוט תבדוק מה רואים יותר טוב אצלך, אין כלל ברזל לזה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור