פלזמה 50 אינצ' התלבטות- pioneer vs samsung

  • פותח הנושא פותח הנושא Prodigy
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Prodigy

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
מה עדיף?
pioneer 508XD דגם מעט ישן HD READY
או
samsung 50a550 דגם יותר חדש FULL HD

בבקשה עזרה
 

לא השוותי את שני המסכים צד בצד, אבל אני מניח שעדיין לפיוניר תהיה רמת שחור גבוהה יותר ובכלל, דגם 508 הוא לא כזה ישן ועדיין נחשב כאחד הטובים מסוגו.
 
תודה רבה
ומה עם העובדה שהפיוניר לא fhd?
מרחק צפייה 3.2 מטר ו-3.5 מקיר לקיר
 
למרחק הזה לא הייתי לוקח יותר מ-46 אינץ' 50 ממש מוגזם.
אפילו 42..
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור