פלזמה פיוניר PDP-508XD

  • פותח הנושא פותח הנושא רונן
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

רונן

חבר משקיען
הודעות
715
מעורבות
114
נקודות
43
אשמח לדעת מהו החיבור האיכותי ביותר
בין הפלזמה הנ"ל : פיוניר PDP-508XD לבין :

ממיר S3100 YES

רסיבר ימהה RX-V795

תודה
 

תודה,
אני מקווה שהמסך הזה באמת טוב , אני מתעתד לקבלו בעוד מספר ימים ...

( מרחק צפיה 4.5 מטר , אין השתקפויות , רואה לרוב SD )
 
תודה,
אני מקווה שהמסך הזה באמת טוב , אני מתעתד לקבלו בעוד מספר ימים ...

( מרחק צפיה 4.5 מטר , אין השתקפויות , רואה לרוב SD )


מקווה? זה לא מסך טוב...אלא מסך מצוין ! :) {ראה תמונות שצילמתי}


קרא כאן איך לחבר/להגדיר את המסך/ממיר.
http://www.dtown.co.il/index.php?news=143


תתחדש
 

מצטרף להמלצות של עופר (Y)

בנוגע לרסיבר, לדגם זה, אין כל כך מה לחבר את הפלזמה.
תוציא מהממיר חיבור אודיו סטריאו אליו, כך שתשמע את האודיו מהרמקולים של המערכת.
 
שאלה בבקשה :
אני אמור לקבל את הTV בקרוב , מדובר רבות על צריבה והרצה בפלזמה ,

אשמח לקבל הסבר מה עלי לעשות ב 2 הנושאים הנ"ל ?

( אני מתייחס למסך של פיוניר דגם PDP-508XD )

תודה
 

דווקא (הפעם ה"דווקא" מתייחס לחיוב :-) המסך הזה עמיד מאוד לצריבה, בזמנו, כשבדקתי, הוא הוכיח את עצמו כמסך פלזמה העמיד ביותר בפרמטר הזה.
אם אתה רוצה להיות בטוח, בחר בערכי ניגודיות ובהירות של 50% למשך 100 שעות ראשונות והשתדל שלא לצפות בסרטים עם שוליים שחורים.
 
תודה,

הגנה מפני נחשולי מתח וספייקים מרשת החשמל - ללא התחשבות בעלות ?
 
זה יכול להיות מוצר אל פסק, כזה שמתאים להספק של המסך + רזרבה.
מעבר לבעיות ברשת החשמל, קח בחשבון, שבמקרה של סופות ברקים, מכת ברק עלולה לעבור דרך הכבלים של יס או הוט ועל כך האל פסק אינו מגן (לכן רצוי לנתק המסך לגמרי בזמן סופה).
 

אין השפעה שלילית על התמונה כמו על איכות השמע בסטריאו ?
 
היות ומכשירי אל פסק רבים מחוברים למסכי מחשב LCD, אני משער שזה בסדר (אבל לא יכול לחתום לך על זה :-))
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור