D daav חבר מתחיל הודעות 2 מעורבות 0 נקודות 0 4/6/08 #1 לליאור קורן שלום רב, רכשתי מסך LCD טושיבה דגם 42AV500 לפני כשבוע. ממבט קרוב גיליתי שפיקסל אחד בצידי המסך לא עובד! כשצופים במסך ממרחק 3 מטרים , לא מבחינים במשהו לא תקין. מה עלי לעשות בנדון? תודה דוד
לליאור קורן שלום רב, רכשתי מסך LCD טושיבה דגם 42AV500 לפני כשבוע. ממבט קרוב גיליתי שפיקסל אחד בצידי המסך לא עובד! כשצופים במסך ממרחק 3 מטרים , לא מבחינים במשהו לא תקין. מה עלי לעשות בנדון? תודה דוד
offirs חבר משקיען הודעות 1,511 מעורבות 0 נקודות 0 4/6/08 #2 ברוך הבא לפורום, מאחר שליאור עסוק בתערוכה,לא נראה לי שהוא יתפנה ביומיים הקרובים. לשאלתך,על מנת לוודא שמדובר בפיקסל שרוף,חבר את המסך למחשב,ובעזרת תוכנה,בדוק אם ישנם פיקסלים שרופים. http://www.softpedia.com/get/System/Benchmarks/Dead-Pixel-Buddy.shtml מה שניתן לעשות,הוא לפנות לחנות ממנה רכשת את המסך,או ליבואן,ולדרוש את החלפתו. כעיקרון, לכל יבואן יש מדיניות אחרת לגבי פיקסלים שרופים,אבל ברוב המקרים מחליפים את המסך. נערך לאחרונה ב: 4/6/08
ברוך הבא לפורום, מאחר שליאור עסוק בתערוכה,לא נראה לי שהוא יתפנה ביומיים הקרובים. לשאלתך,על מנת לוודא שמדובר בפיקסל שרוף,חבר את המסך למחשב,ובעזרת תוכנה,בדוק אם ישנם פיקסלים שרופים. http://www.softpedia.com/get/System/Benchmarks/Dead-Pixel-Buddy.shtml מה שניתן לעשות,הוא לפנות לחנות ממנה רכשת את המסך,או ליבואן,ולדרוש את החלפתו. כעיקרון, לכל יבואן יש מדיניות אחרת לגבי פיקסלים שרופים,אבל ברוב המקרים מחליפים את המסך.