פיליפס 42 7403

  • פותח הנושא פותח הנושא olavi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

olavi

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
אני רוצה לדעת איך הדגם הזה עם SD
DIVX
כדורגל

מי שיש לו את הדגם הזה שיתן לי יתרונות ו חסרונות
תודה
 

גם אני מעוניין בטלוויזיה הזו..
למישהו יש ניסיון איתה?
 
אם אני לא טועה הטלוויזיה לא משתלמת בכלל..
42PFL7603 יותר טובה ועולה פחות.

בעיקרון סדרת 7XXX נחשבת סדרה טובה מאוד(מעל רמת הביניים ומתחת לספינת הדגל של החברה) אבל אין לא מושג איך התוצאה בפועל.
 
ל7603 יש נותנים פחות טובים ואין מנגנון 100HZ. היתרון היחיד שלה זה אמבלייט
 

לסוני יש גם מסכי 100Hz לידע כללי אם זה נתון שחשוב לך
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור