פיוניר 5090 וחיבורים

  • פותח הנושא פותח הנושא dayanjak
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dayanjak

חבר אתר
הודעות
15
מעורבות
0
נקודות
0
מבקש עזרתכם בשלל החיבורים הקיימים ותכנון נכון עתידי

רכשתי פיוניר 5020 צפויה להגיע בימים הקרובים ומתכנן שדרוג ממיר עזרה בחיבורים (ל 5020 אין סקרט)

מצב 1 : (ימים קרובים ) 5020 , ממיר HD HOT , דיוידי , XBOX , מגבר קולנוע ביתי 5.1 ללא HDMI
מה יעבור ישירות ומה דרך המגבר (ימאהה RX-V890 ) או 530 יש את שניהם.

מצב 2 : (עתידי ) כנ"ל אך עם סטרימר ומגבר עם כניסות ויציאות HDMI .
יותר ברור המצב הסופי שאז מבין שהמגבר ישמש כמרכזיה ואז הכל עובר דרכו .
המצב הנוכחי פחות ברור . אשמח להבהרה
progress.gif
 

DVD מחברים כבל אופטי או קואקסיאלי אל הרסיבר וכבל קומפוננט (או HDMI אם יש בדגם שלך) אל הטלויזיה.
XBOX גם אמור להיות כנ"ל

במצב 2, זה תלוי יהיה ברסיבר שתרכוש ומה יכולות עיבוד הוידאו שלו.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור