ערוצי 2 ו-10 ב- HD.יש סיכוי כזה?

  • פותח הנושא פותח הנושא asafbh
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

asafbh

חבר אתר
הודעות
38
מעורבות
0
נקודות
6
יש סיכוי שזה יקרה בשנתיים הקרובות?
עוד ועוד ערוצים נכנסים ל- HD.השאלה אם גם הערוצי צפייה הממוסחרים כמו ערוץ 2 ו-10 יכנסו בקרוב?
ערוץ 1 כבר הרבה זמן משדרת ב- HD
מישהו יודע?
 

לדעתי כן עניין של כמה שנים אולי פחות
כרגע ממרי HD די יקרים אבל אני מאמין שגם הם יוזלו.
 
ערוץ 10 מתנדנד לפני סגירה והירידה בהכנסות ערוץ 2 לא ממש מקדמת את הענין הזה.
 
לא קשור למחירי הממירים או למחירי הציוד של האולפנים.
הכל קשור כמובן לכסף , בעקר רוחב הפס שהערוצים המסחריים צריכים לשלם עבור רוחב פס יותר גדול בלווינים...
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור