עצה בקניית טלויזיה

  • פותח הנושא פותח הנושא Zadokna
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Zadokna

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
1
אני מבקש עצה לפני קנית מסך חדש.
לגבי הגודל... המרחק צפיה הוא כ3.80.
המסך נמצא ליד יציאה למרפסת והחלל עם המון אור טיבעי וללא הצללה. איזו טכנולוגיה תהייה הטובה ביותר ותושפע הכי פחות מהאור?.
תודה לעונים
 

מנסיוני, בשמש ישירה QLED ובגירסתה הנוכחית כמיני לד, תספק את התוצאה הטובה ביותר.
 
תודה על התשובה.
זו לא שמש ישירה בעיקר המון אור
 
אם הטלויזיה תהיה שטופה באור, שווה לשקול מיני לד. היא מאירה חזק ומסוגלת להתמודד הכי טוב עם אזורים מוארים מאד
 

אני מבקש עצה לפני קנית מסך חדש.
לגבי הגודל... המרחק צפיה הוא כ3.80.
המסך נמצא ליד יציאה למרפסת והחלל עם המון אור טיבעי וללא הצללה. איזו טכנולוגיה תהייה הטובה ביותר ותושפע הכי פחות מהאור?.
תודה לעונים
ראשית ממולץ לכוון לטכנולוגית לד עם עוצמת הארה חזקה שתכלול פאנל VA המניבה איכות שחורים טובה יותר ממסכים בעלי פאנל מסוג IPS.
לאור הנתונים שהצגת עדיף שציפוי הפאנל לא יהיה מבריק במיוחד..
למרחק הצפייה שלך ממליץ למסך בגודל 75 אינצ.
לגבי דגם המסך ממליץ למסך סוני דגם X90J.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור