עלילות הוט והלקוח הקטן

  • פותח הנושא פותח הנושא dvirkatz
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dvirkatz

אוהב את התחום
הודעות
144
מעורבות
0
נקודות
0
פעם היה איש קטן שרצה לראות טלויזיה.
לכן הוא פינק את עצמו וקנה לעצמו טלויזית LCD חדשה.
האיש תלה את הטלויזיה במקום אחר בחדר שלא היה קרוב לנקודה הקיימת ולא יכל לראות לכן הוא התקשר לחברה המכובדת הוט ורצה להזמין טכנאי כשהתקשר לחברה קצת לפני ראש השנה הטלפן שענה לו בנימוס אמר שאפשר רק בעוד חודש וחצי כי כולם עסוקים פה ושם.
הלקוח מאוד התאכזב ופתח במסע הצודק ביותר שיש הלקוח הקטן נגד החברה הגדולה הרעים מול הטובים.
לאחר דין ודברים הסכימו שיבוא טכנאי בעוד שבוע וחצי.
הלקוח שמח מאוד וחיכה בהתרגשות שבוע וחצי.
לקראת האירוע הוא קנה רמקולים חדשים לטלויזיה וDVD חדש.
הטכנאי טלפן לפני שהוא מגיע ושאל מה הבעיה עם הטלויזיה הלקוח לא ממש הבין ואמר שאין בעיה הוא פשוט צריך להוזיז את הנקודה ולחבר את הטלויזיה לממיר.
הטכנאי אמר שהוא לא מתקין אלא רק מתקן בעיות הלקוח התאכזב אבל חשב שהוט בוודאי יסדרו את זה הרי הם חברה גדולה.
הלקוח התקשר ושאל אם אפשרי להביא באותו היום מתקין אמרו לו שיחזרו אליו עוד שעה וחצי.
חכה הלקוח שעה ועוד שעה ועוד שעה עד שעברו 3 שעות וחייג בכעס לחברה.
לקח לו 45 דק' לדבר עם נציג שהעביר אותו לנציג אחר והעביר לנציג אחר בקיצור מסירות.
לאחר מכן 5 שעות אחרי שהיה אמור לבוא הטכנאי הצליח לדבר יותר מדקה וחצי עם נציג ולהסביר את עמדתו ומה הנציג אמר בוודאי אני בודק אל תדאג.הנציג העביר את הלקוח הקטן והתמים להמתנה שם הוא חיכה 15 דק' עד שנותק.
הלקוח לא התייאש וניסה שוב ושוב עד שעוד פעם הצליח ניסה להסביר שוב ושוב ניתקו אותו ככה ניסה שוב ושוב וכל פעם ניתקו אותו מחדש.
הוא ניסה לברר האם אפשר להביא מתקין לשבוע הקרוב לפחות ואז אמרו לו שאי אפשר.
אפשרי רק בעוד חודשיים וחצי.
הלקוח התחיל ממש לאבד את סבלנותו וצעק בעצבניות גדולה על הנציג שאמר בוודאי אתה צודק חכה רגע אני אבדוק וניתק.


זהו סיפורו המרגש של לקוח שכל פשעו היה שקנה טלויזיה חדשה ורצה להתשמש בה אכן פשע קשה ונורא שבמדינה אחרת האיש היה נשלח לכלא ל30 שנה פשוט בושה.

מחר אני אמשיך במסע הצודק שלי אל עבר המטרה הפשוטה מאוד לראות טלויזיה!

וכמו שניתן להסיק הוט חברה מאוד מצוינת שדואגת ללקוחתיה
 

חשבת לעבור ל-yes?

הצעה שלי:

תגיד להם שאם הם לא באים תוך שבוע אתה עובר ל-yes ואל תתן להם להעביר אותך להמתנה בכדי שיבינו טוב מאוד מה אתה הולך לעשות. אם כעבור שבוע לא קרה כלום תתקשר להוט פעם נוספת ותספר להם את המקרה ותגיד להם שאתה מעוניין להתנתק מהחברה ולעבור ל-yes כי השירות שלהם זוועתי ולא רק זה, גם קיבלת מיס דיל טוב יותר. זה אמור לעבוד, בין הוט ויס יש תחרותיות גדולה, אני אישית קיבלתי הרבה דברים בחינם רק בגלל איומים שבכלל לא הייתי מממש.(מיס). אם זה לא יעבוד, תתקשר ליס ותדבר איתם ותגיד להם שאתה תעבור אליהם מהוט כי אתה לא מרוצה מהשירות והתנאים שלך זה שמתקין יבוא בערב להתקין לך את ה-lcd.

בהצלחה.
 
נשמע סיפור לא סימפטי... האם הצלחת להגיע גם למנהלים בכירים יותר בחברה?
 
חשבת לעבור ל-yes?

הצעה שלי:

תגיד להם שאם הם לא באים תוך שבוע אתה עובר ל-yes ואל תתן להם להעביר אותך להמתנה בכדי שיבינו טוב מאוד מה אתה הולך לעשות. אם כעבור שבוע לא קרה כלום תתקשר להוט פעם נוספת ותספר להם את המקרה ותגיד להם שאתה מעוניין להתנתק מהחברה ולעבור ל-yes כי השירות שלהם זוועתי ולא רק זה, גם קיבלת מיס דיל טוב יותר. זה אמור לעבוד, בין הוט ויס יש תחרותיות גדולה, אני אישית קיבלתי הרבה דברים בחינם רק בגלל איומים שבכלל לא הייתי מממש.(מיס). אם זה לא יעבוד, תתקשר ליס ותדבר איתם ותגיד להם שאתה תעבור אליהם מהוט כי אתה לא מרוצה מהשירות והתנאים שלך זה שמתקין יבוא בערב להתקין לך את ה-lcd.

בהצלחה.

לא כולם מחפשים "לסחוט" ולקבל חינמים או צ'ופרים.
לעיתים אנשים רוצים רק שרות כמו בן אדם.

ולפותח הדיון, הוט פשוט חברה גרועה, וגם אם היו נותנים לי מנוי כולל הכל ב 50 שקלים לחודש,
לא הייתי עובר אליהם.
תבקש להתנתק (זה סרט) תתנתק (זה עוד יותר סרט) אבל כשתעבור ליס, אתה תודה לאל..
 

אני לא היחיד שעושה את זה, יש הרבה שעושים את זה, אם אתה לא עושה את זה אתה פרייאר בעיה שלך אל תצא עלי, אם יש לך בעיה אל תגיב אל תתחיל לעלות לי על העצבים אין לי כח לאנשים כמוךך.

חוץ מזה לא אמרתי לו שיסחוט בשביל לקבל צופרים וחרטותת אמרתי לו שיאיים לעזוב כדי שהטכנאי יגיע אליו זה הכל. אם יש תחרותיות בין החברות צריך לנצל את זה והמון אבל המון אנשים עושים את זה, קיבלתי המלצה ממישהו שכן עשה את זה לעשות את זה גם וזה הלך.

חבר שלי קיבל 3 ממירים חינם ועוד כמה דברים, בן דוד שלי קיבל yes max ברבע מחיר, אני קיבלתי מהירות כפולה של אינטרנט אם אני לא טועה + חבילת ערוצים ועוד משהו בלי העלאה במחיר ויש עוד הרבה. אם אתה רוצה תישאר עם מה שיש לך כשכבר כולם משלמים פחות ומקבלים יותר, החברות תמיד דופקות את הפרייארים, תהייה בריא אבל אתה ביניהם.
 
אורן, אין צורך להתרגז, אני בטוח שזו לא היתה כוונתו של גל "לצאת" עליך (או מה שזה אומר...).

הכוונה היתה שלפעמים הלקוח מרוצה ממה שיש לו ובסה"כ רק רוצה שיבצעו את בקשתו, כמו שהיא, ללא הצורך לפתוח במשא ומתן ואיומים וכו'...
 
אני עברתי דירה - ומה שעברתה אתמול עברתי במשך חודש !!!!
היתי בלי טלפון ויום יום בזבזתי 3 שעות של המתנה בסלולרי וניתוקים .
עם הוט ניתן לעבוד רק באיומים !!!
 

אני לא מתכוון לעבור מהוט

אני פשוט לא מבין את היחס ללקוח וותיק שמחזיק בטריפל גם טלפון גם טלויזיה וגם אירנרנט ומשלם המון כסף כל חודש.
זה לא קרה לי עד היום היחס הזה אפילו פלאפון נותנים שירות יותר טוב מהוט זה היה זוועה אתמול עם הוט אבל היום זה יום חדש ואני אמשיך להתקשר בלי סוף.
דרך אגב אני לא ממש אוהב יס אבל אם הם יביאו לי ממיר HD או ממיר YES MAX זה סיפור שונה
 
אני לא היחיד שעושה את זה, יש הרבה שעושים את זה, אם אתה לא עושה את זה אתה פרייאר בעיה שלך אל תצא עלי, אם יש לך בעיה אל תגיב אל תתחיל לעלות לי על העצבים אין לי כח לאנשים כמוךך.

חוץ מזה לא אמרתי לו שיסחוט בשביל לקבל צופרים וחרטותת אמרתי לו שיאיים לעזוב כדי שהטכנאי יגיע אליו זה הכל. אם יש תחרותיות בין החברות צריך לנצל את זה והמון אבל המון אנשים עושים את זה, קיבלתי המלצה ממישהו שכן עשה את זה לעשות את זה גם וזה הלך.

חבר שלי קיבל 3 ממירים חינם ועוד כמה דברים, בן דוד שלי קיבל yes max ברבע מחיר, אני קיבלתי מהירות כפולה של אינטרנט אם אני לא טועה + חבילת ערוצים ועוד משהו בלי העלאה במחיר ויש עוד הרבה. אם אתה רוצה תישאר עם מה שיש לך כשכבר כולם משלמים פחות ומקבלים יותר, החברות תמיד דופקות את הפרייארים, תהייה בריא אבל אתה ביניהם.

אין לך כח לאנשים כמוני?
אתה בכלל מכיר אותי שאתה מרשה לעצמך לדבר כך?
פראייר אני לא, כי יש לי אחלה מחיר, אחלה חבילה, וביננו - אני יכול להרשות לעצמי..
אז לפני שאתה "חוטף קריזה", לך לשתות כוס מים, או שתיקח את התרופות שלך אם שכחת.
הבחור פה מבקש שרות נורמלי, מה שברור שאין בהוט.
לייעץ לו להמשיך לקבל את השרות הזה, רק במחיר טוב יותר או בשביל עוד ממיר - זו לא עצה
שמקובלת עלי, ואיזה קטע, אנחנו בפורום שמותר להגיב גם לכותב וגם על התגובות אליו.

חג שמח. (ורד)
 
אף אחד לא יעץ לו לקבל את השירות הזה בשביל עוד ממיר יקשה הבנה, נתתי דוגמא למה שהחברה תעשה אם הוא יאיים לעבור, שיקח את זה לבעיה שלו ויבקש שטכנאי יגיע אליו בהקדם או שיאיים לעזוב.
לא עצה שמקובלת עליך? תשתוק ואל תגיב...

הבנת?!?! אם לא תקרא שוב אולי אחרי 10 פעם זה בסוף יכנס למוח שאין לך.
 

אף אחד לא יעץ לו לקבל את השירות הזה בשביל עוד ממיר יקשה הבנה, נתתי דוגמא למה שהחברה תעשה אם הוא יאיים לעבור, שיקח את זה לבעיה שלו ויבקש שטכנאי יגיע אליו בהקדם או שיאיים לעזוב.
לא עצה שמקובלת עליך? תשתוק ואל תגיב...

הבנת?!?! אם לא תקרא שוב אולי אחרי 10 פעם זה בסוף יכנס למוח שאין לך.

קיבלת אזהרה על החוצפה שלך.
לשאר כבר אין טעם להגיב.
 
למה לי יס לא נותנת יסמקס ברבע חינם?

ביקשתי מהם להזמין את היס מקס בשביל אישתי שתוכל להקליט ולא תשגע אותי
עם הוידאו המחורבן.

יס עשו עלי פוזות ודרשו מחיר גבוה לטעמי בשביל השירות הזה,למרות שהבעתי
נכונות להתחייב ל3 שנים.

מכיוון שאני מחויב להם עד ינואר החלטתי לבלוע את העלבון עד אז,וכשיגיע הזמן
אני אתחשבן איתם בגדול.

כל כלב ביג'י יומו.
 

צודק.
כל חברה מכירה את לקוחותיה ומתנהגת בהתאם. :כועס:
כנראה שזו התקופה של יס להתנשא.
וכמו שאמרת, יומם יגיע.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור