פעם היה איש קטן שרצה לראות טלויזיה.
לכן הוא פינק את עצמו וקנה לעצמו טלויזית LCD חדשה.
האיש תלה את הטלויזיה במקום אחר בחדר שלא היה קרוב לנקודה הקיימת ולא יכל לראות לכן הוא התקשר לחברה המכובדת הוט ורצה להזמין טכנאי כשהתקשר לחברה קצת לפני ראש השנה הטלפן שענה לו בנימוס אמר שאפשר רק בעוד חודש וחצי כי כולם עסוקים פה ושם.
הלקוח מאוד התאכזב ופתח במסע הצודק ביותר שיש הלקוח הקטן נגד החברה הגדולה הרעים מול הטובים.
לאחר דין ודברים הסכימו שיבוא טכנאי בעוד שבוע וחצי.
הלקוח שמח מאוד וחיכה בהתרגשות שבוע וחצי.
לקראת האירוע הוא קנה רמקולים חדשים לטלויזיה וDVD חדש.
הטכנאי טלפן לפני שהוא מגיע ושאל מה הבעיה עם הטלויזיה הלקוח לא ממש הבין ואמר שאין בעיה הוא פשוט צריך להוזיז את הנקודה ולחבר את הטלויזיה לממיר.
הטכנאי אמר שהוא לא מתקין אלא רק מתקן בעיות הלקוח התאכזב אבל חשב שהוט בוודאי יסדרו את זה הרי הם חברה גדולה.
הלקוח התקשר ושאל אם אפשרי להביא באותו היום מתקין אמרו לו שיחזרו אליו עוד שעה וחצי.
חכה הלקוח שעה ועוד שעה ועוד שעה עד שעברו 3 שעות וחייג בכעס לחברה.
לקח לו 45 דק' לדבר עם נציג שהעביר אותו לנציג אחר והעביר לנציג אחר בקיצור מסירות.
לאחר מכן 5 שעות אחרי שהיה אמור לבוא הטכנאי הצליח לדבר יותר מדקה וחצי עם נציג ולהסביר את עמדתו ומה הנציג אמר בוודאי אני בודק אל תדאג.הנציג העביר את הלקוח הקטן והתמים להמתנה שם הוא חיכה 15 דק' עד שנותק.
הלקוח לא התייאש וניסה שוב ושוב עד שעוד פעם הצליח ניסה להסביר שוב ושוב ניתקו אותו ככה ניסה שוב ושוב וכל פעם ניתקו אותו מחדש.
הוא ניסה לברר האם אפשר להביא מתקין לשבוע הקרוב לפחות ואז אמרו לו שאי אפשר.
אפשרי רק בעוד חודשיים וחצי.
הלקוח התחיל ממש לאבד את סבלנותו וצעק בעצבניות גדולה על הנציג שאמר בוודאי אתה צודק חכה רגע אני אבדוק וניתק.
זהו סיפורו המרגש של לקוח שכל פשעו היה שקנה טלויזיה חדשה ורצה להתשמש בה אכן פשע קשה ונורא שבמדינה אחרת האיש היה נשלח לכלא ל30 שנה פשוט בושה.
מחר אני אמשיך במסע הצודק שלי אל עבר המטרה הפשוטה מאוד לראות טלויזיה!
וכמו שניתן להסיק הוט חברה מאוד מצוינת שדואגת ללקוחתיה
לכן הוא פינק את עצמו וקנה לעצמו טלויזית LCD חדשה.
האיש תלה את הטלויזיה במקום אחר בחדר שלא היה קרוב לנקודה הקיימת ולא יכל לראות לכן הוא התקשר לחברה המכובדת הוט ורצה להזמין טכנאי כשהתקשר לחברה קצת לפני ראש השנה הטלפן שענה לו בנימוס אמר שאפשר רק בעוד חודש וחצי כי כולם עסוקים פה ושם.
הלקוח מאוד התאכזב ופתח במסע הצודק ביותר שיש הלקוח הקטן נגד החברה הגדולה הרעים מול הטובים.
לאחר דין ודברים הסכימו שיבוא טכנאי בעוד שבוע וחצי.
הלקוח שמח מאוד וחיכה בהתרגשות שבוע וחצי.
לקראת האירוע הוא קנה רמקולים חדשים לטלויזיה וDVD חדש.
הטכנאי טלפן לפני שהוא מגיע ושאל מה הבעיה עם הטלויזיה הלקוח לא ממש הבין ואמר שאין בעיה הוא פשוט צריך להוזיז את הנקודה ולחבר את הטלויזיה לממיר.
הטכנאי אמר שהוא לא מתקין אלא רק מתקן בעיות הלקוח התאכזב אבל חשב שהוט בוודאי יסדרו את זה הרי הם חברה גדולה.
הלקוח התקשר ושאל אם אפשרי להביא באותו היום מתקין אמרו לו שיחזרו אליו עוד שעה וחצי.
חכה הלקוח שעה ועוד שעה ועוד שעה עד שעברו 3 שעות וחייג בכעס לחברה.
לקח לו 45 דק' לדבר עם נציג שהעביר אותו לנציג אחר והעביר לנציג אחר בקיצור מסירות.
לאחר מכן 5 שעות אחרי שהיה אמור לבוא הטכנאי הצליח לדבר יותר מדקה וחצי עם נציג ולהסביר את עמדתו ומה הנציג אמר בוודאי אני בודק אל תדאג.הנציג העביר את הלקוח הקטן והתמים להמתנה שם הוא חיכה 15 דק' עד שנותק.
הלקוח לא התייאש וניסה שוב ושוב עד שעוד פעם הצליח ניסה להסביר שוב ושוב ניתקו אותו ככה ניסה שוב ושוב וכל פעם ניתקו אותו מחדש.
הוא ניסה לברר האם אפשר להביא מתקין לשבוע הקרוב לפחות ואז אמרו לו שאי אפשר.
אפשרי רק בעוד חודשיים וחצי.
הלקוח התחיל ממש לאבד את סבלנותו וצעק בעצבניות גדולה על הנציג שאמר בוודאי אתה צודק חכה רגע אני אבדוק וניתק.
זהו סיפורו המרגש של לקוח שכל פשעו היה שקנה טלויזיה חדשה ורצה להתשמש בה אכן פשע קשה ונורא שבמדינה אחרת האיש היה נשלח לכלא ל30 שנה פשוט בושה.
מחר אני אמשיך במסע הצודק שלי אל עבר המטרה הפשוטה מאוד לראות טלויזיה!
וכמו שניתן להסיק הוט חברה מאוד מצוינת שדואגת ללקוחתיה
