יש לי חבר שיש לו טלויזיה ישנה , לדעתי לא חכמה , עם ממיר פנימי , שהראה את הערוצים החינמיים של עידן + , לפני שבוע וחצי לערך הוא לא הצליח לקלוט כלום , בבירור שעשה עידן + הם עברו לשיטת שידור שונה והממיר הפנימי של הטלויזיה כבר לא מתאים , הוא פנה לעידן + אבל ייבשו לו את הצורה . הם טוענים שהם בעומס וכשיתפנו יחזרו אליו.
יש אופציה לקנות קופסא חיצונית ולפתור את הבעיה ? שאלתי בחנות של שיומי על הסטרימר שלהם , אך הם טענו שהם לא יודעים לאיזו שיטת שידור עידן + עברו ולכן לא יכולים להבטיח שהסטרימר שלהם יעבוד כמו שהמשורר התכוון
מישהו מכיר את הבעייה ? מכירים קופסא חיצונית שפותרת אותה גם לטלויזיה לא חכמה ?
תודה
יש אופציה לקנות קופסא חיצונית ולפתור את הבעיה ? שאלתי בחנות של שיומי על הסטרימר שלהם , אך הם טענו שהם לא יודעים לאיזו שיטת שידור עידן + עברו ולכן לא יכולים להבטיח שהסטרימר שלהם יעבוד כמו שהמשורר התכוון
מישהו מכיר את הבעייה ? מכירים קופסא חיצונית שפותרת אותה גם לטלויזיה לא חכמה ?
תודה