עידן +

  • פותח הנושא פותח הנושא zapilak
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

zapilak

אוהב את התחום
הודעות
226
מעורבות
105
נקודות
43
יש לי חבר שיש לו טלויזיה ישנה , לדעתי לא חכמה , עם ממיר פנימי , שהראה את הערוצים החינמיים של עידן + , לפני שבוע וחצי לערך הוא לא הצליח לקלוט כלום , בבירור שעשה עידן + הם עברו לשיטת שידור שונה והממיר הפנימי של הטלויזיה כבר לא מתאים , הוא פנה לעידן + אבל ייבשו לו את הצורה . הם טוענים שהם בעומס וכשיתפנו יחזרו אליו.

יש אופציה לקנות קופסא חיצונית ולפתור את הבעיה ? שאלתי בחנות של שיומי על הסטרימר שלהם , אך הם טענו שהם לא יודעים לאיזו שיטת שידור עידן + עברו ולכן לא יכולים להבטיח שהסטרימר שלהם יעבוד כמו שהמשורר התכוון


מישהו מכיר את הבעייה ? מכירים קופסא חיצונית שפותרת אותה גם לטלויזיה לא חכמה ?

תודה
 

יש גם ממירים מסוג DVB-T2 בעלי אקספרס שעולים מחיר זול, אבל כנראה שלא יתמכו ב-EPG בעברית.
תוכל לשתף בדגם המדויק של הטלוויזיה שלו, על מנת לבדוק האמנם לא כוללת את תקן השידור הנוכחי?
 
הדגם של הטלויזיה של החבר שלי הוא

פנסוניק דגם TH32A402L
תודה
 

היא אכן מאד ותיקה. לא מצאתי עליה מידע באינטרנט.
שיקנה ממיר בתקן DVB-T2.
 

היא אכן מאד ותיקה. לא מצאתי עליה מידע באינטרנט.
שיקנה ממיר בתקן DVB-T2

תודה על התשובה

יש לך דגם מומלץ / חנות מומלצת ?

אנחנו תושבי תל אביב

שמעתי שיש לשיומי ממיר מומלץ , אני מכיר אותו וא יודע אם הוא עומד בתקן , מה דעתך ?
 
לא ידוע לי על ממיר DVB-T2 של שיומי. יתכן שאתה מתבלבל עם סטרימר של שיומי? זה מוצר אחר.
תבדוק מה יש במלאי, כי הבנתי שבעקבות הביקוש המלאי צומצם.
 

הי תמיר , הייתי באיזור של חנות שיומי בדיזינגוף סנטר , אתה צודק , זה סטרימר שדורש חיבור לאינטרנט . אין לו ממיר DVB-T2

תודה בכול מקרה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור