עזרה - התלבטות בין 2 מסכי LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא deagly
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

deagly

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום, יש לי התלבטות קלה ואשמח אם מישהו יעזור לי,
אני מתלבט בין המסכים:
32LG60UR - סקרלט
לבין:
32LG34R - הסדרה החדשה 2009 של LG

ראיתי שההבדלים ביניהם זה שבסקרלט יש זמן תגובה 4MS ואת החיישן החכם
לעומת בסדרה החדשה שיש 5MS ואין את החיישן החכם,

את שניהם אני יכול להשיג באותו מחיר,
השאלה מה כדאי לקחת?

אשמח שמישהו יעזור (:

תודה מראש.
 

היום בבוקר קיבלתי את ה 60UR חייב לציין שאני מאוד מאוד מרוצה- אומנם לא הספקתי לעשות הרבה איתה... אבל מהקצת שחוויתי זה היה שווה כל שקל ושקל ושקל ושקל (וככה עד 2997 ש"ח)

גם לי הייתה אותה דילמה כמו שלך- מה ששכנע אותי יותר מהכל זה החיבור USB שיש ב60UR.

מבחינת נתונים הבנתי שהן די אותו דבר עם יתרון קל ל60UR.

תבלה!
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור