עזרה/הצלה ברכישת מסך 37'

  • פותח הנושא פותח הנושא דרור ס
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

דרור ס

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
בוקר טוב,
אני מעוניין ברכישת מסך 37' לסלון יחסית קטן ודי מואר. מרחק הצפייה מהקיר הוא כ-3.5 מטר. השימוש העיקרי שלה יהיה צפייה בטלוויזיה (הוט) וקצת סרטים וסדרות מהאינטרנט. הייתי במספר חנויות, שמעתי המלצות וראיתי את הטלוויזיות עצמן ואת השידורים שלהן. אני חייב לציין כי השתגעתי כבר ממגוון הדברים וההסברים שקיבלתי. נכון להיום, למרות מה שראיתי ומה שקראתי, הבנתי בנושא שולית מאוד. אני די גמיש בעניין המחיר ומעוניין להשקיע בין 5,500 ₪ ל-7,000 ₪. ההמלצות שקיבלתי היו:
1. Samsung LA37A550
2. LG 37LG60UR
3. Sharp LC37A33M
אני כבר אובד עצות ומיואש. אשמח לקבל חוות דעת האם אחד מהדגמים מומלץ וכדאי לרכוש אותו, או האם כדאי לי לשקול דגם אחר.
בתודה מראש על עזרתכם,
דרור
 

במחיר כזה את יכול לבדוק גם מסכי 42'' שלמרחק צפיה שלך זה מתאים יותר.
כמו כן אני ממליץ לך לראות מסכי פלזמה גם (פנסוניק, סמסונג ועוד), כדי לדעת מה מתאים לך יותר לטעם שלך.

חשוב לראות את המסכים לפני רכישה וחושב לא פחות לראות אותם בשידור HOT או לפחות של YES, היות וזה מה שאתה הולך לראות במסך ולא רק שידורי הדגמה של HD שבהן כל מסך נראה יותר טוב.
 
תודה רבה על התשובה.

הלכתי לראות, ולדעתי ה-42' גדולה לי מדי. אני מעדיף להישאר עם ה-37'. התבוננתי גם על פלזמה, וכעת אני מתלבט בין ה-Samsung LA37A550 לבין ה-Panasonic TH37PV80. האם למישהו יש המלצה על אחד מהם (או אחד אחר)?

תודה מראש על העזרה.
 
ראיתי את ה PV80 בשידורי טלויזה וזה נראה טוב מאוד, את ה Samsung לא יצא לי לראות
 

אני ממליץ לך גם 42 פלזמה למרחק שלך.
אני יושב באותו מרחק עם פלזמה 42 ואני מצטער שלא קניתי 50.
 
במידה ואתה הולך לכיוון הפלזמה גם אני חושב שכדאי ללכת לכיוון ה ''42 , הפנסוניק PV80 היא בהחלט בחירה טובה , אבל כדאי לבדוק גם את ה HITACHI פלזמה 42PD9500TA היא פחות או יותר באותו מחיר , ובבדיקה שעשיתי היא נתנה תמונה יותר טובה , למרות שאני לא בטוח שעוד אפשר להשיג אותה
 
תבדוק גם את הדגם החדש של סוני
37 אינץ S4000
הוא יותר טוב מהמסכים שציינת
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור