עזרה דחופה בבקשה...

  • פותח הנושא פותח הנושא Tul
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Tul

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם.
אני חדש חדש כאן, ואשמח לעזרה מקצועית.
המחשב והLCD 37 מחוברים בVGA.
אורך 15 מטר כבל.
רזולוציה מוגדרת - 1360*768 (לא הצלחתי להגיע ל1366...)
אני רואה אייקונים קצת מרוחים, ויתכן שיש גם ריצוד קל.
יש מצב שיש נפילה במתח של הכבל?! מה לעשות?

והאם ישנה דרך להוציא 2 רזולוציות שונות מהכרטיס מסך?
ז"א - לחבר גם LCD וגם מסך מחשב ולהגדיר לכל אחד מהם רזולוציה משלו?

תודה מראש לעוזרים.
 

נערך לאחרונה ב:
אכן, סביר להניח שהבעיה טמונה באורך הכבל.

בהחלט ניתן להגדיר רזולוציות שונות לשני מסכים, במצב EXTENDED
 
קודם כל תודה.
יש הסוברים שהמריחות טמונות בכך שאין אופציה לNR.
האם יש דרך לפתור את הבעיה?!
ובעיה נוספת כאשר אני מגדיר extended התצוגה הופכת לdualView, אני רוצה CLONE.
יש פתרון ??
 
איזה כרטיס מסך יש לך ודגם טלוויזיה ?
 

כרטיס מסך NVIDIA GeForce 7300 LE.
וטלוויזיה TOSHIBA A3000.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור