עזרה בקשר חיבור ממיר HOT לLCD FULLHD

  • פותח הנושא פותח הנושא blackline
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

blackline

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
יש לי טלויזיה LCD FULLHD42 וממיר hot רגיל בעל יציאת scart אחת ויציאת rca בטלויזיה אין לי scart יש לי hdmi יש לי component ו rca איך הכי מומלץ לי לחבר אותה שאני יהנה מהאיכות של התמונה ומהשמע תודה לעוזרים
 

מה דגם הטלויזיה?
אין בה כניסת S-VIDEO?
 
יש בה s-vid אבל אין לממיר והs-video בצד לא מאחורה אבל לא יהיה סאונד
 
תסתכל במדריכים באתר כדי להעשיר את הידע בקשר לסוגי מחברים ולחיבור הממיר.
אתה צריך לקנות כבל SCART ל S-VIDEO. הכבל הזה כולל גם שני מחברי אודיו RCA אדום ולבן.
אין דבר כזה שיהיה S-VIDEO בלי כניסת סאונד.
 

מה עדיף scart to scart או scart to s-video
 
ברור שSCART לSCART. אבל זה לא הרבה יותר טוב.
 
ומה זה 3 בננות אחת צהובה אחת לבנה ואחת אדומה ובצד השני של הכבל יש scart כלומר אתה יכול לחבר את הscart לממיר ואת הבננות לטלויזיה או הפוך לאיזה רמה של איכות זה נחשב?
 

זה כבל SCART ל COMPOSITE. הבננה הצהובה היא החשובה כי השתיים האחרות מעבירות אודיו. זו הכבל שמעביר אות וידאו באיכות הכי נמוכה שאפשר. זה נראה לא טוב במיוחד במסכי LCD.


בכל LCD/פלזמה יש לפחות כניסת COMPONENT(אדום כחול ירוק) אחת. אם ספקי הכבלים הנהדרים שלנו היו טורחים לצייד את הממירים ביציאה הזאת לא היו בעיות כי היא מעבירה אות באותה איכות של הSCART אבל זה לא המצב.
 
זה כבל SCART ל COMPOSITE. הבננה הצהובה היא החשובה כי השתיים האחרות מעבירות אודיו. זו הכבל שמעביר אות וידאו באיכות הכי נמוכה שאפשר. זה נראה לא טוב במיוחד במסכי LCD.


בכל LCD/פלזמה יש לפחות כניסת COMPONENT(אדום כחול ירוק) אחת. אם ספקי הכבלים הנהדרים שלנו היו טורחים לצייד את הממירים ביציאה הזאת לא היו בעיות כי היא מעבירה אות באותה איכות של הSCART אבל זה לא המצב.
אז עדיף S-VIDEO על הבננה והscart ביחד
אז הכי טוב בשבילי זה scart to s-video+audio
 
נערך לאחרונה ב:
זאת האפשרות הכי פשוטה.
יש אפשרויות אחרות יקרות יותר שאתה יכול לראות במדריכים.
 

HOT נותנת לך במתנה ממיר HD + 2
כך את הממיר HD שלהם , זה בחינם כל היציאות יש לך

פשוט פשוט
 
המבצע הזה חל על לקוחות במסלול מסוים(ומיותר) שעולה לפחות 260 ש"ח בחודש. אם אתה לא במסלול הזה אתה חייב להצטרף כדי לקבל את ההטבה.
המסלול הבסיסי של הוט עולה בסביבות 200 ש"ח. הצטרפות לחבילת HD שזהה לזאת בהטבה הנ"ל היא בתשלום קבוע של 50 ש"ח לחודש.
תעשה 1+1 לבד.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור