עזרה בחיבור מחשב לפיוניר 508 XD ???

  • פותח הנושא פותח הנושא kislevsk
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

kislevsk

אוהב את התחום
הודעות
97
מעורבות
0
נקודות
0
הבנתי את הבעיה אני לא יכול להגיע במסך המחשב לרזולוציה 1360*768 אלא רק 1024 *768
השאלה היא אם אני מחליף את הכרטיס מסך לאחד שתומך 1366*786 אני פותר את הבעיה או שאני אצטרך להחליף את מסך המחשב לצערי.

תודה מראש.
 

איזה כרטיס מסך יש לך?
אכן כרטיס מסך מודרני, כמו למשל סדרת 4000 של ATI יכול לפתור זאת.
 
הכרטיס מסך הזה עולה יותר מהמסך מחשב ???

הכרטיס שלי הוא NVIDIA GRFORCE 5500 (עידכנתי אותו) ניסיתי לשנות רזולוציה גם עם תוכנת POWERSTRIP וזה לא מתאפשר יש לי דרך אחרת עם המסך שיש לי תומך עד 1280 *1024
 
כרטיס מסך שיענה על צרכיך לא אמור לעלות יותר ממסך מחשב, סביב 400-500 ש"ח
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור