עזרה בחיבור כבל מהממיר לטלויזיה, העלתי תמונה.

  • פותח הנושא פותח הנושא Acejin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Acejin

אוהב את התחום
הודעות
90
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,

קיבלתי היום את הכבל S Video To Scart שהזמנתי מחו"ל, חיברתי אותו והעברתי למצב TV, ולא הופיעה תמונה. ניסיתי את כל המצבים, וכלום.

אולי לא חיברתי נכון, הינה:


אם לא חיברתי טוב, לאן בדיוק אני צריך לחבר כל כבל?
זה הכבל:
http://www.legacy.co.il/default.asp?catid={814F7F16-58D0-4B1E-B9DB-9AA7BB236A7B}&details_type=1&itemid={75233083-BF00-4817-AA83-554ED0ABE4B3}

עריכה:
אני לא מאמין, אני חושב שקניתי כבל הפוך!
כתוב עליו - MONSTER CABLE, MONSTE VIDEO 3 S-VIDEO&2RCA`S TO SCART.

ניסיתי לחבר את הכבל גם לטלויזיה בסלון וגם לטלויזיה של אחי, ולא ראו כלום.
האם הכבל אבוד? או שאולי יש מתאם כלשהו..?

איזו דפיקה, לחשוב שחיכיתי לו חודש :(
 

נערך לאחרונה ב:
בהחלט עלול לקרות שרכשת כבל הפוך... אין לו אולי מתג היפוך במקום כלשהוא?
 
לצערי אין לו מתג, לאיזה חיבור הכבל הזה משמש? והאם יש מתאם או משהו שיהפוך אותו בחזרה לאות שאני צריך?

אין לי מה לעשות איתו :\
תודה ליאור.
 
יש מצבים בהם מוציאים אות S-VIDEO אל כניסת סקארט, נניח מנגן DVD עם יציאת S-VIDEO אל DVD מקליט בעל כניסת סקארט.
יש כבלים שמגיעים עם מתג קטן שהופך את הכיווניות.
 

תודה על ההסבר.
עוד שאלה קטנה, אם אין את המתג אפשר להגיד שהכבל מבחינתי חסר משמעות?

שוב, תודה.
 
במקרה הזה, לא יהיה לך שימוש בו...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור