עזרה בחיבור טלוויזיה למחשב

  • פותח הנושא פותח הנושא Antigo
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Antigo

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
אז ככה יש לי 8800GTS 640MB ו - LG 37LC53 ואני מנסה לחבר ביניהם בעזרת קבל DVI-HDMI (לכרטיס מסך עצמו יש שני חיבורי DVI ולאחד מהם כבר מחובר מסך DELL 2007WFP), הבעיה שהטלויזיה לא מגיבה לחיבור ורשום כל הזמן NO SIGNAL. מה שמוזר הוא שהמחשב דווקא כן מזהה את הטלוויזיה כי ב- NVIEW DISPLAY SETTINGS מופיע LG TV לצד המסך ואני יכול לבחור מצבים שונים כמו למשל DUALVIEW ואז לשנות אז הרזולוציה ורפרש רייט של הטלוויזיה - אבל זה עדיין לא עוזר..
תודה מראש
 

נסה רזולוציית 1280x720 עם 60Hz
 
מסתבר שהפיתרון היה די פשוט וביזארי - יש לי שני חיבורי HDMI בטלוויזיה כאשר על אחד רשום HDMI ועל השני רשום HDMI-DVI ואני כמו ילד טוב חיברתי את המחשב לכניסה HDMI_DVI וביזבזתי את הערב בניסיון לגרום לזה לעבוד. היום בבוקר כשניגמרו לי כל הרעיונות החלטתי לחבר לכניסה שניה (HDMI) ופתאום זה עבד... אין לי מושג מה השוני בכניסות אבל הבעיה ניפתרה.
 
אחלה, תהנה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור