LCD עזרה בהקרנה מיטבית של סרטי 42LG80FR - DIVX

  • פותח הנושא פותח הנושא shayben28
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shayben28

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
לחברי הפרום שלום,

התחדשתי ב-LCD מסוג 42LG80FR. בינתיים עיקר השימוש במסך הינו לסרטי DIVX.
ישנם 3 אפשרויות להקרנת הסרטים:

1. מחשב - ע"י כבל DVI-HDMI (איך מחברים גם AUDIO מהמחשב למסך?)
2. DVD תומך DIVX - ע"י כבל Component
3. כניסת USB מובנית במסך - ע"י שימוש בדיסק-און-קי ישירות בכניסה יעודית.

איזה מהאפשרויות הנ"ל הינה המיטבית להקרנת סרטי DIVX? באיזה מהאפשרויות אני מנצל בצורה המיטבית ביותר את תכונות המסך (Full - HD)?

תודה.
 

שלום,
בכל מקרה, סרטי DIVX מגיעים ברזולוציה נמוכה למדי - מקסימום של 720X576, כך שאיתם לא תנצל ממש את "תכונת ה- FULL HD" של המסך.
דרך מחשב, או נגן DVD שמסוגל לבצע UPSCALE בד"כ דרך יציאת HDMI בלבד, תוכל לשפר במשהו את איכות הקבצים, אבל זה לא יגיע לאיכות HD.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור