עזרה בבחירת LCD 42

  • פותח הנושא פותח הנושא jack
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

jack

חבר אתר
הודעות
10
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,
אני משתמש חדש בפורום הנהדר הזה ורציתי לקבל עזרה בבחירה של מסך "42 .
יש לי הצעה טובה ל דגם של הייר L42K1 . מישהו מכיר ? ממליץ?
אני בעיקרון לא רוצה לחרוג מ5000 ש"ח . האם עדיף לבחור בשמות מוכרים כמו LG או TOSHIBA ?
מבחינת השימוש זה מתחלק 50-50 שידורי טלויזיה וסרטים.

תודה .
 

שלום לך,

כשקיבלת את ההצעה על המסך, האם זה היה בחנות בו יכולת להשוות את איכות התמונה למסכים אחרים?
 
האמת שזה לא היה בחנות....."חבר שמכיר".... יש לי בעצם 2 שאלות : האם HAIER היא בכלל חברה טובה בLCD (סדרת הBLUELINE) והשאלה השניה היותר עקרונית האם שווה לשלם את הסכום הנוסף עבור השם בלבד (TOSHIBA, LG) כשבעצם לפי מה שאמרו לי כל החלקים מיוצרים באותם מקומות והכל בסך הכל אותו דבר.
 
העולם פשוט... הכל אותו דבר חוץ מהשם... אם זה היה כך, היינו צריכים לסגור את האתר שלנו שחבריו דנים כל היום בהבדלים בין המוצרים, חבל...

אני מציע שתתחיל בקריאת כמה ביקורות מסכים באתר.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור