פלזמה עזרה בבחירת פלזמה 42 אינץ

  • פותח הנושא פותח הנושא אורן לוי
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אורן לוי

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
מרחק צפיה בין 3.5 ל 4 מטר
התקציב שלי הוא 5K, יכול להתגמש בעוד אלף אלפיים במידה ויש הבדל שניתן להבחין בו בעין בלתי מזויינת.
השימוש הוא רק לצפיה דרך סטרימר, בתכנים באיכות divx רגילה וגם ב HD 720p
בעתיד הרחוק אולי הטלויזיה תחובר לממיר DTT
אשמח לקבל המלצות מהמומחים
תודה מראש וחג שמח
אורן
 

פנסוניק 42S10M נותנת תמונה מצויינת ב SD
ומעולה ב HD

למרחק שציינת, הייתי הולך על מסך 50 אינץ' לפחות
שקול זאת.
 
תודה, יש המלצות גם ל HDR ולא רק FHD ?

הבנתי שטלויזיות FULL HD יראו פחות טוב תכנים של SD / DIVX / שידורי טלויזיה רגילים.
יש לפנסוניק או לחברות אחרות דגם פלזמה 42 אינץ מומלץ שהוא HDR ולא FHD ? בתקציב של 5K ~ 7K ?
תודה מראש
 
כן A20M

פנסוניק נותנים בדגמים החדשים שלהם תמונה לא פחות ממעולה גם במסכי
FHD בתכני SD. מומלץ מאוד שתגיע לחנות ותראה במו עיניך.
בהצלחה
 

הכתבה ישנה, M סדרה חדשה

ונידמה לי ש S זה פול היי דיפנישן? צריך לבדוק.

חשוב שתראה את המסכים לפני שאתה רוכש אותם
בהצלחה
 
פנסוניק X-20 החדשה , נירכשה מוואלה שופס , מצויינת
 

פלזמות - צריבה

האם מישהו יודע לגבי נושא הצריבה בפלזמות החדשות
הרי זה עדיין קיים אבל שונה בין דגמים שונים . מישהו יכול להגיב על זה?
 
פלזמות של היום, חסינות כמעט לחלוטין מצריבות (בשימוש נכון)
 
ה-S10 היא FHD אבל אפשר עוד להשיג אותה? השנה הביאו את ה-U20 שנופלת ממנה בהרבה פרמטרים על הנייר.
מסכי ה-HDR שציינת מראים מצויין תכני SD. כבר יצא לך לראות אותם בעיניים?
לדעתי החסרון המרכזי של דגמי ה-A,X וגם ה-U שהוא FHD הוא שאין להם פילטר והם משתקפים. כדאי מאוד שתראה את זה בחנות בעיניים ותבחן האם זה מתאים לתנאי התאורה בחדר שבו אתה הולך לצפות.
 

להוריד בהירות וניגודיות לערך של 50% ל 200 שעות ראשונות.
לא להיות זמן רב מידי עם תמונה סטטית. (בדרך כלל תמונות)

הבעיה היא יותר מכיוון יס ששם הלוגו של הערוץ חזק מידי והמסך נוטה להיצרב.
(הייתה לי בעיה עם המסך של פיוניר למרות שהוא כביכול חסין,אבל זה נעלם לבד)

יש שטיפות לבנות שעושים בזמן הרצת המסך (אני למשל לא עשיתי) גם עוזרים בנושא.


אולי ליאור יוסיף עוד כמה דברים.
 
קניתי לפני שבועיים X20 ואני מאוד מרוצה מהתמונה של SD
 

מה המחיר של הX20?
.
 
צריבות

אבל יש את הפסים השחורים מצדים או מלמעלה וזה יכול גם לגרום לצריבות.
למישהו יש נסיון עם זה?
 
הפלזמה החדשה

הסידרה החדשה והטובה יותר נקראת V20 ויש אותה ב-2 גדלים (42 , 50 ).
כל הבעיות שהעלת -טופלו בה אך מחירה יקר יותר.
תיכנס לאתר של יורוקום ותימצא אותה-כולל שבחים רבים (אפילו מסקירה שבוצעה ע"י ליאור קורן ופורסמה באתר זה ).
חג שמח.

 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור