עזרה בבחירת מסך

  • פותח הנושא פותח הנושא zvikah
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

zvikah

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,
ביצעתי הזמנה למסך LCD של חברת טושיבה מדגם 42AV635 מישהו מכיר?
אשמח לקבל חוות דעת לפני שמספקים לי את המסך {המסך כרגע בתקינה במכון התקנים}
 

חיפשתי קצת בגוגל בשבילך, לא מתאתי משהו בעברית, זה כנראה מסך חדש מאוד.
לפי מה שכתוב באנגלית, יש לו 4כניסות HDMI ואת המנגנון resolution+ שזה אמור לשפר חדות של שידור רגיל למשהו דומה ל-HD, צריך להיות מעניין.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור