עזרה בבחירת מסך

  • פותח הנושא פותח הנושא zeev65
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

בואנה כרמי אתה מזה נחמד אין לי כוח אפילו לענות לך
 
דביר היקר
מי שלא מבין בנושא, מומלץ לו לא להמליץ ואם עשה זאת ותיקנו אותו עדיף שלא ימשיך להצדיק את עצמו.

אתה רואה שאני כתב באתר - אז כך תעשה בחשבון שאני עונה כאשר יש לי ידע בנושא.
 

נערך לאחרונה ב:
בסרטים, לטעמי האישי גם מסך 50" הוא מצויין, כולל כתוביות...
 
אחלה ידע. לקרוא באנגלית לא למדת? ממתי DVIR זה אדיר?
כולה שאלתי שאלה כדי להבהיר את הנושא וישר עשית מזה טררם אחד גדול שאלתי את זה כי הרבה חושבים את זה וכי בפעם הקודמת שאמרת את זה זה היה במעמקי שאלה בעמוד ה3 כשמישהו שאל שאלה ולכן לא הרבה ראו את זה רק רציתי להבהיר את הנקודה ולכן אל תתנשא מעליי שאתה כתב האתר קפיש?
 
סליחה אדיר? אתה צודק אדיר זה שמך.

אבל, זה לא קשור לשום התנשאות - זה קשור להמלצות לא נכונות שלך ללא ביסוס שקוראים כאן יכולים לקבל מידע שגוי.
כאמור ככתב כאן יש לי מחויבות לפורום
 

שמי שלמה {חדש}שלום
אני מתענין ברכישת מסך פלזמה פיוניר 60"
ראיתי פרסום של מסך 60" פיוניר דגם 6020
האים מישהו מכיר את הדגם 6020 ואם אפשר קצת פרטים
תודה מראש.
 
שלום לכולם חדש בפורום
אבקש מידע לגבי מסך פלזמה פיוניר 6020 "60
האים מישהו מכיר את הדגם ואים אפשר קצת פרטים
תודה מראש
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור