פלזמה עזרה בבחירת מסך פלזמה

  • פותח הנושא פותח הנושא erezma
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

erezma

חבר אתר
הודעות
15
מעורבות
0
נקודות
0
שלום חברים,

אני מחפש לקנות מסך פלזמה 42" לא יקר ויש לי כמה שאלות:
1. קראתי שהרזולוציה המינימלית הדרושה לתמיכה בשידורי HD, ולהצגתם באיכותם המקורית היא 1280x720 (או 1024x768). מה ההבדל בין שני הרזולוציות? מהי אם כן הרזולוציה המינימלית הנדרשת?
רוב המסכים שראיתי הם ברזולוציה 1024X768
2. רוב הזמן אנחנו צופים בשידוריי טלויזיה רגילים (ערוץ 10 או 2), לכן יהיה נכון להסתפק ב HD READY?
3. הייתי שמח אם מישהו יכול לחוות דעה על LG 42PJ350R - http://www.hye.co.il/catalog/product_details.aspx?catid=1&subcatid=276&prodid=767&keySearch=
לא מצאתי ביקורת עליו באתר...
4. אם למישהו יש המלצה על מסך אחר באותו רמת מחיר, אשמח לשמוע.

תודה מראש,
ארז
 

נערך לאחרונה ב:
ההבדל בין שתי הרזלוציות הוא בצורה של הפיקסלים, ובשל כך עדיף ללכת על מסך עם רזלוציה של 720 .

בגלל השימושים שלך אכן HD READY מתאים, משתי סיבות בגודל 42 אינץ' לא תבחים בהבדל בין HDR לבין FULL HD, והסיבה השנייה שפלזמות עם רזלוצייה של FHD הן יקרות. אז רזלוצייה של HDR בהחלט תספיק לך.

ובקשר לשאלה 3 אני לא מכיר את הטליוויזיה כך שאני לא יכול לקבוע. אבל לפי המפרט נראה שהיא בסדר.

רק אם אפשר שתי שאלות: מה הוא המרחק בין הספה לטליוויזיה ? ומה התקציב שקצבת לעניין ?
 
לטלויזיה לחדר שינה או לחדר ילדים עד 32 אינץ זה ממש לא חשוב
FULL HD 1920X1080
אבל לסלון חבל להשקיע בטלויזיה שלא FULL HD , טלויזיה לא קונים לשנה שנתיים, התכנים של HD מתרבים , אני מאמין שעוד כמה שנים הרוב יהיה בשידורי HD וכדאי להיות מוכן ולא ע"י HD READY אלא ע"י מסך HD אמיתי...
 
אריק, גם רזלוצייה של 720 היא "היי דיפינישן אמיתי". הוא לא יכול לקנות FHD משתי הסיבות שציינתי למעלה. וגם לשידורים רגילים הוא חייב פלזמה. כי אין על פלזמה בשידורים רגילים. ואני יכול להבטיח לך שערוץ 2 ו 10 ימשיכו לשדר ב SD עוד לפחות 6-7 שנים. . וכמו שאמרתי קודם בגודל 42 הוא לא יבחין בהבדלים בין HDR ל FHD אלא אם הוא יושב מטר מהטליוויזיה.
 

אריק, גם רזלוצייה של 720 היא "היי דיפינישן אמיתי". הוא לא יכול לקנות FHD משתי הסיבות שציינתי למעלה. וגם לשידורים רגילים הוא חייב פלזמה. כי אין על פלזמה בשידורים רגילים. ואני יכול להבטיח לך שערוץ 2 ו 10 ימשיכו לשדר ב SD עוד לפחות 6-7 שנים. . וכמו שאמרתי קודם בגודל 42 הוא לא יבחין בהבדלים בין HDR ל FHD אלא אם הוא יושב מטר מהטליוויזיה.

(Y)
 
הי פאדי,

תודה על התגובות.
לגבי השאלות שלך, מרחק הספה מהטלויזיה הוא 3.2 מטר.
התקציב הוא באזור ה 3000 - 4000 ש"ח +-
 
נערך לאחרונה ב:
אכן ב 3.2 מטר אפשר ללכת על 42 אינץ'. והתקציב שהצבת הוא סביר לשימושים שלך. כמו שאמרתי אני לא יכול לעזור בדגם ספיציפי כי אני לא מכיר. אתה יכול להביא לנו מפרטים ואנחנו נראה אותו. אבל בגלל שבשנים האחרונות אין כמעט הבדלים בין המסכים, אנחנו מציעים כבר שבמידה ואתה מתלבט בין 2-3 דגמים ללכת לחנות ולראות אותם בעיניים, ולפי זה תחליט. כי בסופו של דבר אתה זה שתצפה בטליוויזיה, לא אנחנו. ולכל אחת יש טעם שונה מבחינת ההעדפות של איכות התמונה שמוצגת.

אל תהסס לשאול במידה ויש לך עוד שאלות, אני גם זמין אם אתה רוצה גם דרך הודעות פרטיות באתר.
 

היי פאדי,

יש לך המלצה על מסך שעונה לצרכים ולתקציב שלי?

תודה מראש,

ארז
 
אני ממליץ שתראה את סמסונג C450
פנסוניק X20
שמעולה בהצגת SD
ונחשב לאחד המסכים המעולים בזה
אבל יש לו בעית השתקפיות וצריבות עם אני לא טועה
 
בתקציב הזה, תמצא פלזמות של LG, סמסונג ופנסוניק.
 

בתקציב הזה, תמצא פלזמות של LG, סמסונג ופנסוניק.

לאור קורן העם תוכל אולי להלמליץ לו על טלוזיה שמתאימה בתקציב הזה?
אני חושב שפננסוניק X20
זה טלוזיה מעולה לתקציב הלא כן?
מקווה שתעזור ותהפוך תדיון לפורה ומענין יותר
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור