עזרה בבחירת מסך טלוויזיה

  • פותח הנושא פותח הנושא eran_neb
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

eran_neb

חבר אתר
הודעות
13
מעורבות
0
נקודות
0
שלום ליאור,

בזמנו המלצת לי לרכוש פלזמה ולא LCD בגלל הרגלי הצפייה שלנו (שידורי טלוויזיה ו- yes max וקצת DVD).
הטלוויזיה מיועדת לסלון שנמצאת בצמוד למפרסת. בשעות היום, קרני השמש מסנוורות את המסך הקיים ואנו נאלצים לסגור את התריסים בבוקר.

לאור נתון זה, האם מסך פלזמה עדיין ממולץ ? או ש- LCD יכול עזור בבעיה זו ?
כמובן שצריך לציין ששנינו עובדים כך שרק בסופי שבוע וחגים יש לנו הזדמנות לראות טלוויזיה שלא בשעות הערב.

כמו כן, אשמח לקבל המלצה שלך למספר דגמים של טלוויזיות (פלזמה, אם עדיין ממולצת).
התקציב נע בסביבות ה- 7,500 ש"ח.

תודה מראש,
ערן
 

אני מניח שהפלזמה תסונוור בדרך דומה למסך הקיים שלכם כיום.
LCD יסבול פחות מתופעה זו, אבל בכל מקרה, אם יש קרני שמש ישירות, שום מסך לא "יהנה" מכך.
 
כמו כן, אשמח לקבל המלצה שלך למספר דגמים של טלוויזיות (פלזמה, אם עדיין ממולצת).
התקציב נע בסביבות ה- 7,500 ש"ח.

תודה,
 
מבחינת פלזמה בתקציב הזה, הייתי ממליץ על סמסונג Q91 או LG PG200R

מבחינת LCD בתקציבים הללו הטושיבה C3500 עושה רושם שיעשה טוב את העבודה.

אני אישית קניתי Q91 לפני מספר ימים ,לאחר התלבטות ארוכה מאוד, וזאת למרות שגם אצלי יש את בעיית קרני השמש.

אני כמוך - רואה רוב הזמן טלויזיה בערב, ואני לא מסוגל לסבול את המריחות בLCD במשחקי ספורט,
ולכן לא היה ספק מבחינתי בין הטכנולוגיות.
 

למה לא להמליץ על PH10 ?
לא רחוקה מהתקציב...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור