עזרה בבחירת טלוויזיה לחדר השינה

  • פותח הנושא פותח הנושא odedidush
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

odedidush

חבר אתר
הודעות
20
מעורבות
0
נקודות
1
הי , מחפש עזרה בבחירת טלוויזיה לחדר השינה שלי ושל אשתי .
הנה מספר נתונים :

מרחק צפייה : 2.4 מטר
גודל באינצ'ים רצוי :32 או 42 אינץ'
טווח מחירים - תקציב [:1300 ש"ח ל-32' ו2500 ש"ח ל-40' .

חשוב לי שתהיה איכות צפייה טובה – זו טלוויזיה לחדר שינה אז בעיקר נראה בה תכניות של פריים טיים בערבים ולעתים סרטים . חשוב שיהיה עידן פלוס מובנה מהתקן DVBT2 שמשדר באיכות HD וגם חשוב שיהיו 2 חבורי HDMI,כניסת USB ושתהיה דקה מאחר והיא תהיה במעבר של חדר השינה.
לעתים אחבר מחשב בכניסת HDMI וDOK לצפייה בסרטים.
רב הצפיות הם סרטים , תכניות פריים טיים בערוצים 1,2,10 ונצפה בטלוויזיה זו נצפה כשעה ביום .
חדר השינה חשוך ולעתים אור מנורה דולקת בחדר השינה כשבחוץ חשוך .
מה אתם ממליצים ?
תודה על העזרה .
 

מה ראית ואהבת?
 
התעניינתי בטלוויזיות בזאפ , הייטק זון ובהצדעה .
בינתיים התרשמתי מטלוויזיה של סמסונג עם פאנל IPS -
http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=905985

אבל שוקל גם לגבי טלוויזיות אחרות בגדלי 32 אינץ.
 
מבחינת נתונים התרשמתי מטלוויזית 32 אינץ של LG מדגם :
LG 32LF595Z LED
הנתונים שהרשימו אותי היא כך שלטלוויזיה יש ממיר DVB-T2 לשדורי עידן פלוס בהם אנו צופים לרוב וזו טלוויזיה עם WIFI ו- smart tv .
לינק לזאפ :
http://www.zap.co.il/compmodels.aspx?modelid=907828
מה אתם חושבים ?
 

שני המסכים מעולים.

האמת היא שאם אתה רוכש מסך מעודכן מאחת מיצרניות המסכים המוכרות לא תצטער.
 
זה מצחיק שאנשים מבקשים המלצות לטלויזיות בתקציבים כאלה...
פשוט לך ותעמיס אחת... במחירים של 3000 שח ומטה זה לא כזה משנה מה תיקח
התייעצות בדכ מבקשים לפני רכישה של משהו רציני, טלויזיה ב 25 אלש"ח למשל, או אפילו ב 15 אלש"ח..
 
יש לי בחדר שינה סמסונג דגם 32H5500, דגם מעולה ואיכות מדהימה, סטרימינג Fhd מהסלון ללא כל בעיה - מומלצת
 

הי alicenir ,
התקן של עידן פלוס הוא DVB-T או DVB-T2(רזולוצית שידור טובה יותר) וב סמסונג דגם 32H5500 התקן הנתמך הוא DVB-T .
האם אתה רואה באיכות טובה את שדורי עידן פלוס ?
 
לא רואה עידן פלוס, צריך להוסיף אנטנה חיצונית. יש לי מחשב HTPC קטן מתחת למסך ויש לי שם בערך 1200 שידורי טלויזיה מהעולם(חלקם עובדים, לא כולם...) ביניהם גם שידורי עידן +, לכן אין לי צורך בזה, עכשיו יש גם נטפליקס באפליקציה מובנית שעובדת חלק...אז בכלל
 
הי alicenir ,
האם הטלוויזיה מזהה את ההארד דיסק של המחשב דרך ה-wifi שלה וכך ניתן לעשות streaming ?
 

למסך יש DLNA מובנה. ניתן לחבר ישירות למסך דרך USB או לבצע סטרימינג מכונן רשת(כמובן שצריך לבצע SHARE לאותה ספרייה).
אני מבצע סטרימינג מה-NAS שלי דרך הרשת
 
הבנתי ,
האם הממשק של סמסונג יודע לזהות תרגומים בעברית ולהלביש אותם על הסרט ?
האם הוא מציג את התרגום כעברית או כג'יבריש ?
האם ניתן להזיז את השהיית התרגום ?
 
התשובה לשתי השאלות היא כן ולא ג'יבריש.
לגבי השאלה השלישית, לא יודע מפני שאני מנגן דרך אפליקציה צד שלישי
 

דרך איזה אפליקציה אתה מנגן ? היא מותקנת על הממשק של הטלוויזיה או דרך מחשב חיצוני ?
האם ניתן להתקין bsplayer בטלוויזיה ?
 
אני מנגן דרך PLEX, זו אפליקציה חינמית של יוצאי XBMC והיא ניתנת להתקנה דרך חנות האפליקציות, כמו כן יש לי גם מחשב קטן עם KODI שמחובר למסך
 
הבנתי ,
יש לך סטרימר עם אנדרואיד או מחשב עם ווינדוס?
 

openelec שזה חבילת לינוקס
 
הי ,
דברתי עם מספר בעלי חנויות והם אמרו לי שהדגם UA32H5500 הוא ישן ובמקומו יש דגם חדש - UA32J5500
לינק בזאפ :
http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=906616
מה אתם חושבים על הדגם החדש ? מה ההבדל בין שני הדגמים ?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור