LCD עזרה בבחירה LG460 או philips 7409

  • פותח הנושא פותח הנושא ערןפ
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ערןפ

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
אנשים יקרים
אנא עזרו לי בבחירה כי אני כבר די מיואש
אני מדבר על מסך LCD בגודל 47 אינץ
הם כמעט באותו מחיר (פיליפס יקרה יותר ב350ש"ח)
למיטב הבנתי היחס ניגודיות וקצב הרענון טובים יותר בLG
מצד שני הפיליפס הינו 100 הרץ מה שהבנתי שדי מהותי
בקיצור מה עדיף??????
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור