סמסונג Q6FN VS Q7FN

  • פותח הנושא פותח הנושא Miki8888
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Miki8888

אוהב את התחום
הודעות
133
מעורבות
3
נקודות
18
שלום לכולם, רציתי לדעת מה ההבדלים העיקריים בין הסדרות והאם זה מוצדק לשלם על סדרה 7 בעקבות זה?
בלי שום קשר אפשר להשוות את QLED נניח ל nu8000??

תודה
 

שלום לכולם, רציתי לדעת מה ההבדלים העיקריים בין הסדרות והאם זה מוצדק לשלם על סדרה 7 בעקבות זה?
בלי שום קשר אפשר להשוות את QLED נניח ל nu8000??

תודה

תמיד ישנם הבדלים בין הדגמים .. השאלה מה הדלתא בתמחור ביניהם.
 
תמיד ישנם הבדלים בין הדגמים .. השאלה מה הדלתא בתמחור ביניהם.
אני אסביר יותר טוב את כוונתי, אם יש הבדל מהותי או איזה פרמטר או פיצ'ר ששווה נניח לשלם 700-800 ש"ח יותר ,על זה אני מדבר.

בלי שום קשר אפשר להשוות את QLED נניח ל nu8000??
 
אני אסביר יותר טוב את כוונתי, אם יש הבדל מהותי או איזה פרמטר או פיצ'ר ששווה נניח לשלם 700-800 ש"ח יותר ,על זה אני מדבר.

בלי שום קשר אפשר להשוות את QLED נניח ל nu8000??

מדובר בטכנולוגיות שונות.. לגבי ההבדלים בין ה q 6 ל 7.. ייתכן ויש יתרון בעוצמת הארה מעבד תמונה וצבע .. ממליץ לך להיכנס לאתר של סמסונג אנגליה.. כדי להשוות בין הדגמים..
 

מדובר בטכנולוגיות שונות.. לגבי ההבדלים בין ה q 6 ל 7.. ייתכן ויש יתרון בעוצמת הארה מעבד תמונה וצבע .. ממליץ לך להיכנס לאתר של סמסונג אנגליה.. כדי להשוות בין הדגמים..
ברור שאילו טכנולוגיות שונות,השאלה מה עושה את ה QLED יקרות יותר?
 
חבר'ה תנו עזרה,אני רוצה להחליף את הטלויזיה הבעייתית שלי...
 
חבר'ה תנו עזרה,אני רוצה להחליף את הטלויזיה הבעייתית שלי...

האם קבלת הצעות מחיר לגבי הדגמים?
 

רשמתי לפני זה, 700-800 שח הפרש

המסכים דיי דומים מבחינת ביצועים... ל-Q7 יתרון בתכני-HDR ..
קח בחשבון שה-Q7 מגיע עם קופסת חיבורים חיצונית. לעומת ה-Q6 עם לוח מחברים מובנה במסך.
 
נערך לאחרונה ב:
המסכים דיי דומים מבחינת ביצועים... ל-Q7 יתרון בתכני-HDR ..
קח בחשבון שה-Q7 מגיע עם קופסת חיבורים חיצונית. לעומת ה-Q6 עם לוח מחברים מובנה במסך.

שמעתי על נושא קופסת החיבורים, אני מבין ש QLED זאת טכנולוגיה אחרת מ UHD דוגמת UN8000,
האם אפשר להגיד ש QLED טובה בוודאות מ UHD ?
כרגגע ההתלבטות היא בין בין 2 מסכי 65 אינץ:
Q6FN
NU8000
 

שמעתי על נושא קופסת החיבורים, אני מבין ש QLED זאת טכנולוגיה אחרת מ UHD דוגמת UN8000,
האם אפשר להגיד ש QLED טובה בוודאות מ UHD ?
כרגגע ההתלבטות היא בין בין 2 מסכי 65 אינץ:
Q6FN
NU8000

כפי שהמלצתי לך... גש וראה בעיניים מי מהם מתאימה לך יותר.
בהצלחה.
 
הייתי בשישי בא.ל.מ ואין ספק שב qled רואים יותר טוב,כמו שאמרת זאת טכנולוגיה אחרת ,ובכל זאת אשמח לשמוע את דעתך...

בסופו של דבר אתה זה שאמור לחיות עם המסך.. ולכן הוא אמור להיות לטעמך.
 

אם התקציב מאפשר אני הייתי הולך על ה q7.
אבל מצד שני עוד קצת מגיעים לאולד.
אני בחרתי באולד לפני שנה ואני מבסוט
 
אם התקציב מאפשר אני הייתי הולך על ה q7.
אבל מצד שני עוד קצת מגיעים לאולד.
אני בחרתי באולד לפני שנה ואני מבסוט
ה q7 הרבה יותר יקרה ולאחר בדיקה של פרמטרים אין ככ הצדקה להפרשי מחיר
 
ה q7 הרבה יותר יקרה ולאחר בדיקה של פרמטרים אין ככ הצדקה להפרשי מחיר

תתחדש ותהנה מה-Q6
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור