סמסונג d8000

  • פותח הנושא פותח הנושא noam_h
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

noam_h

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם.רכשתי לפני זמן מה את ה-d8000 led של סמסונג אמריקאי.בהקרנת סרטים דרך ה- iXtreamer שלי אין התאמה בין הקול לוידאו,דבר שלא היה בטלויזיה הקודמת שלי.אשמח לקבל עצות איך ניתן לסדר את הבעיה.
 

מה קודם למה?
 
יש לי את אותה הבעיה ב D6600
לדעתי למסך לוקח זמן ל"עבד" את התמונה.
אני הוצאתי את השמע למגבר והגדרתי דיליי וזה פתר לי את הבעיה.אגב היתה לי אותה בעיה עם נגן ה BR
שם גם אי אפשר לבטל את השמע מה HDMI ככה שחייבים קודם להחליש את השמע של הTV לאפס אחרת
יש הדהוד עם המגבר.
 
נערך לאחרונה ב:
אכן, זה בדרך כלל קשור לעיבוד הוידאו במסך.
 

נדמה לי של לD8000 יש יכולת לטפל בתופעה הזו - נקרא LIPSYNC
חפש את אופציה במדריך
 
לא...אין דיברתי גם עם התמיכה הטכנית שלהם בסינגפור.
כרגע אין פיתרון.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור