LCD סמסונג d6000 או lg lw570 מסך 46-47

  • פותח הנושא פותח הנושא benny1961
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

benny1961

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
האם אפשר לקבל המלצה על אחד המסכים
מרחק צפיה 3 מטר
70 אחוז hd
שניהם בערך 7000 ש"ח
 

אין תגובות
אף אחד לא יכול להמליץ ולעזור?
 
מאיפה יש את ה6600 ב7000?
באיזה חנות אני יקנה גם!
 

תעשה חיפוש ותראה שכתבתי על ה 6600 לא מעט.
 
אלמ איפה:? לאיזה קניון לגשת?
 

נראה לי שבכולם
האם אתה ממליץ על 6600מול ה550
 
לא מכיר את הLG אבל על הסמסונג אני מנוע להגיב כרגע כי אני לא יודע אם בעיה אצלי בטלוויזיה ספיציפית או בכלל בסדרת דגמים האלו....
אני יעדכן אותך מחר אחרי שיבדקו לי את הבעיה בטלוויזיה.
 
חד משמעית D6600 טובה יותר היא יותר טובה לטעמי גם מהאח הגדול של 570 651Y
הטלוזיה מציגה עומק שחורים מציון נקדיות עצומה אבל הבעיה שלה זה בצבעים הפחות טבעים שלה הקרים שלה מה שמתבטא בחוסר דיוק צבעים אבל שוב זה רק עתי ויכול להיות שאתה תחשוב שהצבעים מאוד מדיוקים אני לא נהנתי כול כך מצבעיה חוץ מזה היא טלוזיה מציוניות ולפי דעתי אין לה מתחרות ב7-8 אלף שקל
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור