אז ככה, אתמול הזמנתי את הסמסונג, על אף היסוסי בחנות בגלל החוסר בסקארט, ועכשיו אני בדילמה האם עשיתי את ההחלטה הנכונה.. (המסך אמור להגיע רק שבוע הבא)
בפיליפס 7404 ראו לא משהו בכלל (מניח שלא הייתה מכויילת בשל שיקולי שיווק של החנות או משהו) אבל בלי קשר הייתה יקרה מידי לתקציב.
לאחר שראיתי את שני המסכים אחד מול השני, בשניהם ראו טוב, בסמסונג קצת יותר טוב אבל לא משהו חד משמעי
מדובר על 40 מול 42"
מרחק הצפיה הוא 3 מטר כאשר רב הזמן אני יושב 2 מטר מהמסך (בעמדת המחשב..)
3 שנים מלאות של סמליין מול 1+6 של ניופאן
כאשר הטושיבה יקרה יותר ב-600 שקל, והחיסרון של הסמסונג הוא חוסר חיבור ה-SCART.
כאשר אני יחבר את המסך לממיר יס רגיל, עד כמה חשוב חיבור הסקארט? אשמח לדעת את החסרונות והיתרונות של חיבור זה..
יש ברשותי כרגע כבל יחסית איכותי מסוג SCART TO RCA/SVIDEO
האם בכלל יש אפשרות שאני יוכל להוסיף את הסכום החסר ולעבור לטושיבה? האם היא באמת עדיפה רק בגלל חיבור הסקארט? בסה"כ חוץ מבעיית הסקארט נראה לי שהסמסונג מצויין לצרכי..
אגב מישהו ניסה את זה:
http://www.avforums.com/forums/lcd-...g-b550-how-enable-mkv-divx-xvid-playback.html
בפיליפס 7404 ראו לא משהו בכלל (מניח שלא הייתה מכויילת בשל שיקולי שיווק של החנות או משהו) אבל בלי קשר הייתה יקרה מידי לתקציב.
לאחר שראיתי את שני המסכים אחד מול השני, בשניהם ראו טוב, בסמסונג קצת יותר טוב אבל לא משהו חד משמעי
מדובר על 40 מול 42"
מרחק הצפיה הוא 3 מטר כאשר רב הזמן אני יושב 2 מטר מהמסך (בעמדת המחשב..)
3 שנים מלאות של סמליין מול 1+6 של ניופאן
כאשר הטושיבה יקרה יותר ב-600 שקל, והחיסרון של הסמסונג הוא חוסר חיבור ה-SCART.
כאשר אני יחבר את המסך לממיר יס רגיל, עד כמה חשוב חיבור הסקארט? אשמח לדעת את החסרונות והיתרונות של חיבור זה..
יש ברשותי כרגע כבל יחסית איכותי מסוג SCART TO RCA/SVIDEO
האם בכלל יש אפשרות שאני יוכל להוסיף את הסכום החסר ולעבור לטושיבה? האם היא באמת עדיפה רק בגלל חיבור הסקארט? בסה"כ חוץ מבעיית הסקארט נראה לי שהסמסונג מצויין לצרכי..
אגב מישהו ניסה את זה:
http://www.avforums.com/forums/lcd-...g-b550-how-enable-mkv-divx-xvid-playback.html
נערך לאחרונה ב: