S suzuki חבר אתר הודעות 44 מעורבות 0 נקודות 6 12/1/24 #1 ברשותי 2 טלוויזיות LG דגם OLED55A1PVA ו- 43UQ80006LD. האם מותקן בשתיהן סטרימר? הכוונה לקלוט שידורי הוט דרך הסטרימר. תודה לעוזרים.
ברשותי 2 טלוויזיות LG דגם OLED55A1PVA ו- 43UQ80006LD. האם מותקן בשתיהן סטרימר? הכוונה לקלוט שידורי הוט דרך הסטרימר. תודה לעוזרים.
S suzuki חבר אתר הודעות 44 מעורבות 0 נקודות 6 16/2/24 #2 במסגרת עיסקה בין היישוב שלי להוט הותקנו אצלינו סטרימרים של הוט. צריך להתרגל אליהם כי שיטת השידור והקליטה היא דרך WI FI.
במסגרת עיסקה בין היישוב שלי להוט הותקנו אצלינו סטרימרים של הוט. צריך להתרגל אליהם כי שיטת השידור והקליטה היא דרך WI FI.