LCD סוני דגם 32EX 302 בעיה אם הטיונר הדיגיטלי

  • פותח הנושא פותח הנושא mniiii
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

mniiii

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
1
שלום רכשתי היום את הסוני חיברתי אנטנה חיצונית עשיתי סריקה והו לא מצא לי אף תחנה של הלוין עידן מה ויכולה להיות הסיבה במפרט כתוב שיש לו טיונייר דיגיטלי למישהו יש את הטלויזיה הזו תודה למי שיכול לעזור
 

האם יש לך שכנים בבנין שקולטים את ערוצי ה- DTT? ודא שיש קליטה באיזור.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור