M mniiii חבר אתר הודעות 7 מעורבות 0 נקודות 1 6/7/11 #1 שלום רכשתי היום את הסוני חיברתי אנטנה חיצונית עשיתי סריקה והו לא מצא לי אף תחנה של הלוין עידן מה ויכולה להיות הסיבה במפרט כתוב שיש לו טיונייר דיגיטלי למישהו יש את הטלויזיה הזו תודה למי שיכול לעזור
שלום רכשתי היום את הסוני חיברתי אנטנה חיצונית עשיתי סריקה והו לא מצא לי אף תחנה של הלוין עידן מה ויכולה להיות הסיבה במפרט כתוב שיש לו טיונייר דיגיטלי למישהו יש את הטלויזיה הזו תודה למי שיכול לעזור
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 6/7/11 #2 האם יש לך שכנים בבנין שקולטים את ערוצי ה- DTT? ודא שיש קליטה באיזור.