נתוני מכירות של מסכים ביפן הפתעה

  • פותח הנושא פותח הנושא 621981
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

621981

אוהב את התחום
הודעות
414
מעורבות
13
נקודות
18
מקום ראשון שארפ מקום שני טושיבה מקום שלישי פנסוניק מקום רביעי סוני
הנה לינק לכתבה http://online.wsj.com/article/SB10001424052748704415104576065471600200958.html#articleTabs=article
 

ומזדה 3 הרכב הכי נמכר (היה לפחות עד לא מזמן) בישראל
 
מוזר שLG
לא ברישמה בארץ היא לוקחת פלחים גדולים בארץ במכירות
זה ידוע שטושיבה היא חברה מפתעיה בתחום במסכים קצת מוזר לי שסמסונג לא לקחה מקום ראשון...
 
מתן

מדובר על יפן ולא על שאר העולם שם סמסונג שולטת וכולם אחריה
 

כיוון שאין ליפני שום סיבה לא לקנות יפני.
שארפ ללא ספק מובילה שם. פה בארץ פחות בגלל יבואן חלש יותר.
אני לא ככ מבין מה מפתיע בכתבה.
 
אורי

מה שמפתיע אותי זה הדירוג של סוני
טושיבה זה לא הפתעה עוברת עליה שנה מאוד טובה
שארפ עם טכנולוגית הארבעה צבעים גם לה יש קלף
פנסוניק רק תגיד V20 ולא צריך יותר מזה
אבל מה קורה עם סוני
 
סוני מזמן ירדו מגדולתם.
סוני הוא מותג מאוד חזק בישראל ועיקרו בעולם היה בכלל המכשירים הניידים שלהם והטלויזיות CRT.
עולם ה LCD הוא עולם שונה לגמרי.
אגב דווקא מי שמפתיע אותי יותר הוא פנסוניק שהיא גם חברת האלק' הגדולה בעולם כידוע לי.
דבר נוסף, לא שמתי לב שם לדירוג...
 

אותי מי שמפתיע בצורה אישית זה LG
איך היא לא מדורגת בכלל בכתבה וכך גם פנסוניק הענקית
טושיבה לא הפתיע אותי בכלל יש לה טלוזיות תלת ממיד מציוניות
ומיתקדמות בעולם לטושיבה יש פחות הערצה בגלל שהטלוזיות הטבות ביותר נמצאות בחול ולא כאן וגם גם LG
החברות ששולטות בארץ הם סמסונג
פנסוניק
פליפס
בקשר לאיכות ולעיצוב אני מעדיף את סמסונג
אבל זו רק דעתי
 
אני הולך

כבר שנים עם טושיבה ורק טושיבה ואם יש לי אופציה אחרת אז פנסוניק
בנוגע לסוני בשבילי סוני היתה פעם הכי טובה אבל היום זה לא כך
אני חושב שבפלזמות זה פנסוניק בLED זה שארפ טושיבה
וכמובן סמסונג וLG זאת דעתי האישית
 
כמובן פנסוניק מקום 1 בפלזמות ולפי דעתי סמסונג
LG
טושיבה
ובסוף שארפ
ואז סוני אפילו שיש לה טלוזיות נפלאות כמו HX900
אבל הם יקירות מאוד ובגלל זה השוק הישראלי שמחפש כמה שיותר זול ואמין בקושי וקונים אותם
סוני חברה מעולה בעלת טלוזיות מתמקדמות אבל יקרות וזה הבעיה העיקרית כאן בזמן שסמסונג וLG
מציגים מסכים הרבה יותר זולים ובערך באותו רמה
 

יש לי שאלה עליך איזה מסכים טושיבה היו לך ויש לך האם התחשדתה במסך תלת מימיד.?
אם לא כידי לך להתחדש בדבר המטורף הזה
 
אגב,קראתי לפני מספר חודשים באתר בארץ
שחברת LG היא הראשונה מחוץ ליפן שקיבלה אישור
למכור את מגוון הטלויזיות שלהם ביפן שזה בפני עצמו
הישג לחברת LG .
מעביר לכם את הקישור:
http://www.av.co.il/?CategoryID=133&ArticleID=16099
 
נערך לאחרונה ב:
כמובן פנסוניק מקום 1 בפלזמות ולפי דעתי סמסונג
LG
טושיבה
ובסוף שארפ
ואז סוני אפילו שיש לה טלוזיות נפלאות כמו HX900
אבל הם יקירות מאוד ובגלל זה השוק הישראלי שמחפש כמה שיותר זול ואמין בקושי וקונים אותם
סוני חברה מעולה בעלת טלוזיות מתמקדמות אבל יקרות וזה הבעיה העיקרית כאן בזמן שסמסונג וLG
מציגים מסכים הרבה יותר זולים ובערך באותו רמה

מתן היקר.
זה שאתה מכיר LG ןסמסונג, אתה צריך להבין שביפן הרבה חברות שאתה מכיר כלל לא נכנסות לשם.
יפן היא מעצמת טכנולוגיה ואין לה סיבות רבות לייבא מוצרים שלא מיוצרים בה.
כמו כן המסכים שיש להם לרוב מגיעים לארץ או באיחור או בכלל לא.
נוסיף לזה שהמחיר שלהם שם אחר לגמריי מפה, ככה שלתת דעה על מחירים של הארץ זה שונה לגמריי.
אי אפשר לעשות שוב הקבלה בין כל העולם כולו אפילו לבין יפן.

אגב דבר כזה תוכל לראות באירופה, ונגיד בצרפת, שרוב המכוניות הן מכוניות צרפתיות, וגרמניות. זה מכיוון שקל יותר לקנות רכב שמיוצר במטבע מקומי, שהאיכות והדגמים הם מקומיים, וגם היבוא מרגרמניה הוא פשוט ונוח. וגם כן באותו מטבע (יורו).
 

קיבלתי את דבריך אורי והבנתי תודה שהארתה את עיני
אני איני בקיא בתמחור ביפין וארצות המזרח הרחוק
לפי מה שראיתי בארץ לפחות בין דפדופים בפורומים שונים מקצוענים ומקצעונים פחות שיש העדה גדולה למותג סמסונג
ולמותג LG
במיוחד בקהילות הנוער
ולגבי המחיר אני מודע שהמחיר זול במיוחד עם תרוכש משם אני עצמי רכשתי לא פעם ולא פעמים מוצרים מרצות הברית ואכן והמחיר זול במיוחד
 
נערך לאחרונה ב:
לא סתם טוקיו הינה העיר היקרה בעולם.
יוקר המחיה ביפן כולה הוא גבוהה, אבל גם המשכורות. כמו למשל לונדון וניו יורק.
לרוב במדינה שמייצרת מוצר , מעדיפים לרכוש את המוצר הזה כי לרוב הוא זול יותר ונוח יותר לתמחור.

אגב , לדוגמא, גם בישראל יש דוגמא יפה בזה מתחום האודיו, והיא מורל.
תבדוק כמה עולה סט קומפוננט שלה לרכב בארץ וכמה בארה"ב. וגם הרמקולים שלה אותו הדבר.

מה שכן , בישראל ישר משווים הכל לארה"ב.
 
אבל עוד דבר אחד אורי לא הבנתי יש מסכים מעולים כיום שהם לא של שארפ ועדין היפנים מעדיפים לקנות רק אותו
נגיד בישראל קונים מסכים מכולמני סוגים שארפ סמסונג טושיבה פליפיס
הייר וכולי אז כניראה הם קונים כי זה יותר נוח לקנות מוצר שנוצר בעיר מולדתם כניראה גם אם אני היתי חיי ביפין היתי קונה רק שארפ כי יפין יש לה העדה גדולה לשארפ כי היא נוצרה בארץ מולדתם ולכן היפנים קונים אותה כי לא נותנים להם לקנות מסכים שונים הם התרגלו לקנות מסכים שנוצרו רק ביפין עצמה
הבעיה שבישראל עוד לא יצרו מסכים או טלפונים ושאר טכנלגיות
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור