נתונים על הנייר

  • פותח הנושא פותח הנושא reshbet
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

reshbet

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום
אני רוצה לרכוש LCD בגודל 37'
ההתלבטות היא בין סאמסונג דגם 450
או בין LG דגם 30
אני לא מצליחה להבחין בהבדל בטיב התמונה. (לעומת זאת, יש הבדל ברור בין סאמסונג לטושיבה AV500, לטובת הסאמסונג)

האם בשני הדגמים יש בעיה של מתיחת פנים רחבים?
האם הנתונים על הנייר של LG יותר טובים מאלה של סאמסונג?
מהי המלצתכם.
המחירים הם:
סאמסונג 5200 +300 להתקנה
LG , המחיר 5200 כולל התקנה
תודה
רוני
 

שלום,
לגבי מנגנון "מתיחת פנים רחבים", זה משהו שלא ניתן לבחון אותו דרך נתונים, חייבים לבדוק במציאות.
לגבי שאר הנתונים, שני הדגמים מכוונים לפלח שוק דומה, הנתונים הטכניים מהווים נקודת התחלה מסויימת להשוואה, אך מבחן התמונה במציאות הוא הקובע.
 
מתיחת הפנים (וכל הגוף...) היא פונקציה של

מה שמשודר וכיצד מקונפג המסך.
וזה ניתן לשינוי
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור