ניגון מקרטע של HD דרך LAN ב XBMC על Raspberry Pi

  • פותח הנושא פותח הנושא ExtraSi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ExtraSi

חבר אתר
הודעות
9
מעורבות
0
נקודות
1
Raspberry Pi חדש עם Model B מחובר לרשת הביתית דרך LAN ומריץ XBMC בגירסתו האחרונה,
כאשר בקובץ הקונפיגורציה ה Overclock mode settings מכוון ל High.


אני מנסה לנגן הסרטות שבוצעו במצלמת ווידאו ביתית HD של Canon דגם HG20 שנרכשה לפני 4 שנים,
הסרטים נשמרים בסיומת m2ts ועבור כל דקת הסרטה נשמרים כ 160 מגה.


הבעיה היא שהניגון מאוד מקרטע, בכל חצי דקה/דקה הסרט נתקע למשך מספר שניות (ולעיתים יותר מכך) ואז ממשיך.


רעיונות?
 

הסיבה היא פורמט השידור שלך החלף לפורמט אחר ותראה שזה בסדר

הסיבה היא פורמט השידור שלך החלף לפורמט אחר ותראה שזה בסדר
 
אתה מתכוון ל m2ts? אני לא מתכוון להמיר מאות סרטונים לפורמט אחר.
 
אתה מתכוון ל m2ts? אני לא מתכוון להמיר מאות סרטונים לפורמט אחר.

מה הבעיה?
הרץ את התוכנה במהלך הלילה
בבוקר הכל כבר יהיה מוכן
או לפחות כשתחזור מהעבודה



למחרת :להלהלה:
 

מה הבעיה?
הרץ את התוכנה במהלך הלילה
בבוקר הכל כבר יהיה מוכן
או לפחות כשתחזור מהעבודה

למחרת :להלהלה:

איזו תוכנה מאפשרת המרה של מאות סרטוני MKV לפורמט אחד ב Batch?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור