LCD מתקשה לחבר חיבור Component

  • פותח הנושא פותח הנושא zubaloiz
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

zubaloiz

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב,
ברשותי מכשיר סוני 2,
עם כבל לטלויזיה Component.

הלטלויזיה שלי היא Sansui.

חיברתי את הבננות לצבעים המתאימים.
וניסיתי לחפש את הערוץ, אבל אין שום אות.

כמה תמונות:
זה תמונה של החורים שיש לי בטלויזיה:

במקום שאתם רואים: ירוק, אדום וכחול חיברתי שם את הכבל.
זה השלט שלי:

וזה הערוצים שאני מעביר כדי לנסות לקלוט את המכשיר, ואין כלום:


מקווה שמישהו יעזור לי.
 

נערך לאחרונה ב:
השאלהיותר נכון זה איך אני נכנס למצב component כי את הקלו אני שומע אבל לא רואה.
 
תסתכל ליד הכניסה במסך, צריך להיות רשום השם שלה, למשל AV3 וכו'.
אתה צריך להעביר לזה דרך הלחצן המתאים בשלט.
 
נו העברתי.. חיברתי וניסיתי את כל הערוצים...
 

אתה צריך להגדיר גם ב- ps2 שהיציאה היא קומפוננט.
 
צריך להגדיר בסוני שיציג תמונה מYPBPR...
תחבר אותו למחבר המאלי (בתמונה) כי לפי מה שאני מבין מהתמונה השמע של המחברים הימניים משותף עם COMPOSITE.
דבר נוסף שאפשר לעשות, זה לחבר את הDVD לCOMPONENT ואת הסוני במקום הDVD שמחובר עכשיו...
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור