M medman חבר אתר הודעות 33 מעורבות 0 נקודות 0 6/10/09 #1 שלום לכולם, משהואמכיר את מתקו התליה של ה LED של סמסונג? זה אמור להמציד את המסך עוד יותר לקיר - כך שזה נראה ממש כמו תמונה. אבל לפי מה ששמעתי זה עולה כמעט 1000 ש"ח!!! האם זה נכון והאם אפשר למצוא את זה במחיר יותר שפוי? תודה לכולם
שלום לכולם, משהואמכיר את מתקו התליה של ה LED של סמסונג? זה אמור להמציד את המסך עוד יותר לקיר - כך שזה נראה ממש כמו תמונה. אבל לפי מה ששמעתי זה עולה כמעט 1000 ש"ח!!! האם זה נכון והאם אפשר למצוא את זה במחיר יותר שפוי? תודה לכולם
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 6/10/09 #2 ראיתי אותו בפעולה, הוא אכן מתוחכם למדי, פועל עם גלגלות ומצמיד את המסך לקיר. לגבי מחיר, אני מניח שזה ענין של סקר שוק בחנויות.
ראיתי אותו בפעולה, הוא אכן מתוחכם למדי, פועל עם גלגלות ומצמיד את המסך לקיר. לגבי מחיר, אני מניח שזה ענין של סקר שוק בחנויות.
M medman חבר אתר הודעות 33 מעורבות 0 נקודות 0 6/10/09 #3 תודה על העדכון. משהוא אולי מכיר חנות שמוכרת את המתקו הזה המחיר שפוי? אני מעדיף את המתקן המקורי, אבל בשביל להוריד עוד 3 ס"מ אני לא בטוח שכדאי לשלם עוד 700 ש"ח. תודה
תודה על העדכון. משהוא אולי מכיר חנות שמוכרת את המתקו הזה המחיר שפוי? אני מעדיף את המתקן המקורי, אבל בשביל להוריד עוד 3 ס"מ אני לא בטוח שכדאי לשלם עוד 700 ש"ח. תודה
M medman חבר אתר הודעות 33 מעורבות 0 נקודות 0 6/10/09 #4 נכתב ע"י liorkoren: ראיתי אותו בפעולה, הוא אכן מתוחכם למדי, פועל עם גלגלות ומצמיד את המסך לקיר. לגבי מחיר, אני מניח שזה ענין של סקר שוק בחנויות. לחץ כדי להרחיב... איפה ראית את המתקן? אני מחפש ולא מוצא מקום שאפשר להתרשם איך באמת המתקן הזה נראה...
נכתב ע"י liorkoren: ראיתי אותו בפעולה, הוא אכן מתוחכם למדי, פועל עם גלגלות ומצמיד את המסך לקיר. לגבי מחיר, אני מניח שזה ענין של סקר שוק בחנויות. לחץ כדי להרחיב... איפה ראית את המתקן? אני מחפש ולא מוצא מקום שאפשר להתרשם איך באמת המתקן הזה נראה...
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 6/10/09 #5 ראיתי אותו באירוע של השקת טלויזיות סמסונג החדשות, לא בחנות. רשת חנויות א.ל.מ קשורה ליבואן סמליין, אז אני מניח שניתן למצוא את המתקן שם.
ראיתי אותו באירוע של השקת טלויזיות סמסונג החדשות, לא בחנות. רשת חנויות א.ל.מ קשורה ליבואן סמליין, אז אני מניח שניתן למצוא את המתקן שם.