מתקן תליה ל LED של סמסונג

  • פותח הנושא פותח הנושא medman
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

medman

חבר אתר
הודעות
33
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,

משהואמכיר את מתקו התליה של ה LED של סמסונג?
זה אמור להמציד את המסך עוד יותר לקיר - כך שזה נראה ממש כמו תמונה.

אבל לפי מה ששמעתי זה עולה כמעט 1000 ש"ח!!!

האם זה נכון והאם אפשר למצוא את זה במחיר יותר שפוי?

תודה לכולם
 

ראיתי אותו בפעולה, הוא אכן מתוחכם למדי, פועל עם גלגלות ומצמיד את המסך לקיר.
לגבי מחיר, אני מניח שזה ענין של סקר שוק בחנויות.
 
תודה על העדכון.

משהוא אולי מכיר חנות שמוכרת את המתקו הזה המחיר שפוי?

אני מעדיף את המתקן המקורי, אבל בשביל להוריד עוד 3 ס"מ אני לא בטוח שכדאי לשלם עוד 700 ש"ח.

תודה
 
ראיתי אותו בפעולה, הוא אכן מתוחכם למדי, פועל עם גלגלות ומצמיד את המסך לקיר.
לגבי מחיר, אני מניח שזה ענין של סקר שוק בחנויות.

איפה ראית את המתקן?
אני מחפש ולא מוצא מקום שאפשר להתרשם איך באמת המתקן הזה נראה...
 

ראיתי אותו באירוע של השקת טלויזיות סמסונג החדשות, לא בחנות.
רשת חנויות א.ל.מ קשורה ליבואן סמליין, אז אני מניח שניתן למצוא את המתקן שם.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור