מתלבט לגבי גודל מסך

  • פותח הנושא פותח הנושא eyal178
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

eyal178

חבר אתר
הודעות
9
מעורבות
0
נקודות
0
אני מעוניין במסך לסלון.
המרחק בין נקודת הישיבה לבין המסך הוא כמעט 3 מטרים.
חברים אומרים לי לקנות LCD 42 ושאני אראה טוב במסך הזה.
הייתי בחנות של טלוויזיות והמוכר אמר לי מקסימום LCD 37 ואם אני רוצה פלזמה אז אני יכול 42 כי אני אראה טוב בפלסמה.
על מה אתם ממליצים?איזה מסך יהיה לי טוב?
מחפש גם המלצות למסכים-תקציב עד 6K.
אני אתחבר גם לHOT-HD כדי לראות ספורט באיכות טובה יותר.
תודה לעוזרים.
 

אם הצפיה שלך היא בעיקר שידורי HOT השונים ו DVD אז לדעתי מומלץ מסך פלזמה 42'' ואתה יכול למצוא מסכי פלזמה טובים גם בפחות 4K וגם טובים יותר ב 6K (כמובן שיש גם מסכים מצוינים בכפול מכך :) )
 
אם הצפיה שלך היא בעיקר שידורי HOT השונים ו DVD אז לדעתי מומלץ מסך פלזמה 42'' ואתה יכול למצוא מסכי פלזמה טובים גם בפחות 4K וגם טובים יותר ב 6K (כמובן שיש גם מסכים מצוינים בכפול מכך :) )
במרחק הצפפיה שלי פלסמה 42 עדיפה על LCD 37/40?
 
לי יש מרחק צפיה דומה ויש לי פלזמה 42''
 

המלצתי קודם ואמליץ גם כאן: פלזמה של פנסוניק, PV-8, 42 אינץ'. ביבוא פרללי ניתן למצוא אותה ב 4200 ש"ח (במחסני חשמל) וב 5K+ מהיבואן הרשמי (תלוי בחנות). אין בתקציב זה שום דבר טוב יותר, פלזמה או LCD. ממש No Brainer.
כמו כן, לשימוש כללי (כלומר כולל שידורי ממיר למיניהם) הפלזמה בכל מקרה עדיפה. כמוניטור למחשב פחות.

כמו כן, אין דבר כזה גדול מידי. מתרגלים מהר, ומה שנראה לך בעבר גדול יראה קטן די מהר. ב- 3 מ' 42 אינץ' לדעתי זה מינימום בשביל חוויה "קולנועית".
 
איזה דגם?אתה מרוצה ממנו?
יש לך גם HOT-HD?

יש לי מסך HD READY בין 6 שנים :) שכבר לא מיוצר כמה שנים.
יש לי YES לא HOT ולא HD, אבל חיברתי עליו מספר מכשירי HD ורואים בו מעולה.

רכשתי להורים שלי מסך כמו של רוי עם אחריות של יורוקום ל 5 שנים כולל הובלה והתקנה בפחות מ 5000 ש"ח (סליחה רוי) וניתן למצוא מחירים כאלו בעוד כל מיני מקומות
 

יש לי מסך HD READY בין 6 שנים :) שכבר לא מיוצר כמה שניים.
יש לי YES לא HOT ולא HD, אבל חיברתי עליו מספר מכשירי HD ורואים בו מעולה.

רכשתי להורים שלי מסך כמו של רוי עם אחריות של יורוקום ל 5 שנים כולל הובלה והתקנה בפחות מ 5000 ש"ח (סליחה רוי) וניתן למצוא מחירים כאלו בעוד כל מיני מקומות
תודה לך ולרוי על התשובות.
עזרתם לי מאד..
(Y)(Y)
יש לי שאלה בקשר למסך
בZAP רשום שהוא FULL HD והוא עם רזולוציה של 768*1024.
אם הבנתי נכון(וכנראה לא הבנתי נכון) הרזולוציה של FHD זה מעל רזולוציה זו והמסך הוא HD READY.
אתם יכולים להסביר לי את הטעות שכנראה יש לי?
 
נערך לאחרונה ב:
ZAP טועים. המסך איננו FHD אלא HDR. הוא תומך באותות FHD אולם מציג אותם ברזולוציה שלו, שהינה HDR.
 
ZAP טועים. המסך איננו FHD אלא HDR. הוא תומך באותות FHD אולם מציג אותם ברזולוציה שלו, שהינה HDR.
תודה על התשובה.
יש לך המלצה על מסך שהוא כן FHD שאני מעוניין לקנות.
 

אני יכול לשאול למה זה חשוב שהמסך יהיה FHD ?
 
אני יכול לשאול למה זה חשוב שהמסך יהיה FHD ?
בוודאי-אני מעוניין לראות את ערוצי הספורט בממיר של הוט שהוא HD.
חברים שקצת יותר מבינים ממני אמרו לי שכדאי לי שאם אני קונה מסך שיהיה כבר HDF ולא HDR.
אתה חושב שHDR יהיה לי מספיק טוב? (כפי שציינתי בהתחלה אני רואה בעיקר טלוויזיה רגילה ומידי פעם סרטים).
 
אני לא מכיר את החברים שלך והידע שלהם בנושא - אז אני לא מתיחס למה שהם אומרים :)

לדעתי עבור מסך 42'' ממרחק צפיה של כ 3 מטר ההבדל יהיה ממש זניח (גם בשידור HD 1080P וברור שב HD בארץ שהוא רק 1080i) ואולי לא תרגיש בכך בשימוש יומיומי.

יש לקחת בחשבון נקודה נוספת בשידור רגיל מסך FHD יעבוד קשה יותר להציג שידור סטנדרטי מאשר מסך HDR ולכן הוא צריך מעבד מסך חזק ובדרך כלל יקר יותר.

כמובן שאם יש לך את התקציב לשלם יותר עבור מסך FHD והבדל קטן באיכות חשוב לך אז אני יכול להמליץ לך בחום לבדוק מסך FHD
 

נערך לאחרונה ב:
בוודאי-אני מעוניין לראות את ערוצי הספורט בממיר של הוט שהוא HD.
חברים שקצת יותר מבינים ממני אמרו לי שכדאי לי שאם אני קונה מסך שיהיה כבר HDF ולא HDR.
אתה חושב שHDR יהיה לי מספיק טוב? (כפי שציינתי בהתחלה אני רואה בעיקר טלוויזיה רגילה ומידי פעם סרטים).

מיותר לחלוטין, אלא אם אתה וידאופיל כבד.
תוספת גדולה במחיר לתוספת זניחה למדי באיכות (אם בכלל, תלוי במקור השידור).
 
מיותר לחלוטין, אלא אם אתה וידאופיל כבד.
תוספת גדולה במחיר לתוספת זניחה למדי באיכות (אם בכלל, תלוי במקור השידור).
במילים אחרות אתה וכרמי אומרים שאם אני אקנה את הפנסוניק PV8 אני אראה מספיק טוב גם את שידורי הHD וגם את השידורים הרגילים של הוט?
 
כל מסך שנמכר היום (שתומך בכך ולדעתי רובם אם לא כולם תומכים ב HD) נותן פתרון טוב ל HD הבעיה היא לראות את השידורים הסנדרטים טוב.

אם זה לא ברור ממה שנרשם מעל - אז התשובה לשאלה שלך היא כן :)
 

התשובה היא כן.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור